1403/6/11

کد خبر: 137779

1403-05-30 10:10:57

تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اجرایی شدن مصوبه حمایت از ورزش جانبازان و توان یابان در دیدار با پارالمپیکی ها

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در آستانه اعزام کاروان کشورمان به پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در محل فدراسیون با ملی پوشان والیبال نشسته، پاراتیروکمان، پاراوزنه‌برداری، پارادوومیدانی و مسئولین فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون درباره اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطالبی را عنوان نمود و گفت: با گذشت ۷ سال از تصویب این مصوبه، به دلیل نبود برنامه و سند اجرایی، این مصوبه به صورت کامل اجرایی نشده است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خسروپناه بر اجرای این مصوبه به شدت تاکید داشتند که به طور حتم با هماهنگی فدراسیون و شورای عالی انقلاب فرهنگی سند اجرایی این مصوبه تدوین و به زودی ابلاغ خواهد شد و امیدواریم با دستور این سند اجرایی شاهد توسعه بیشتر و کاملتر ورزش هم در بخش همگانی و هم بخش قهرمانی با افزایش تعاملات بین بخشی و مشارکت اجتماعی باشیم.

در این دیدار ملی پوشان و کادر فنی تیم درباره مسائل و مشکلات خود را صمیمانه با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خسروپناه نیز در خصوص اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین بررسی مطالبات ورزشکاران مطالبی را عنوان نمودند و در ادامه برای کاروان در بازی‌های پارالمپیک پاریس آرزوی موفقیت کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu