1403/6/17

کد خبر: 137863

1403-06-17 15:32:22

بازدید رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اردوهای پاراشنا و تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان

دکتر غفور کارگری از اردوهای پاراشنا و تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در اردوهای پاراشنا و بسکتبال با ویلچر جوانان به بحث و گفتگوی صمیمانه با ملی‌پوشان حاضر در این اردوها پرداخت.

دکتر کارگری با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خطاب به ورزشکاران جوان گفت: شما امید و سرمایه‌های ما هستید، ما در کنار شما هستیم. خودتان را تقویت کنید. از نظر فنی، روحی و معنوی. ورزشکاران می‌بایست تلاش کنند و در جهت رسیدن به هدف خود با اراده گام برداند. به سمت حرفه‌ای شدن گام بردارید تا بتوانید در میدان‌های بزرگ موفق شوید.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در ادامه با تاکید بر نقش مهم مربیان افزود: مربیان مسئولیت سنگینی دارند و دانش فنی و تجربه آنها برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.داشته‌های ورزشکاران ما کم نیست. استعداد و توانمندی وجود دارد.

وی اظهار داشت: حرکت به سوی اوج می‌بایست از همین اردوهای جوانان آغاز شود. از شما خواهش می‌‌کنم ملی‌پوشان را از نظر فنی پرورش دهید. کیفیت فنی عملکرد ورزشکاران هر ماه با ماه گذشته‌ متفاوت باشد و بهتر شود. انگیزه و دغدغه داشته باشید و انگیزه درونی را در ورزشکاران هم ایجاد کنید.

دکتر کارگری در پایان خاطرنشان کرد: در زندگی، تمرین و مسابقات از مسائل فرهنگی دینی و یاد خدا غافل نباشیم. ورزشکاران را از حاشیه دور نگه داریم تا تمرکز و توان خود را بر وظیفه‌ی اصلی‌شان، یعنی ورزش قرار دهند. به امید خدا بعد از اتمام بازی‌های پارالمپیک در خصوص برخی مسائل بازنگری و تغییراتی خواهیم داشت تا ان‌شاءالله با قوت به سمت اهداف بعدی حرکت خود را ادامه دهیم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu