1403/6/17

کد خبر: 137864

1403-06-17 19:31:19

بازدید رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اردو تیم ملی پاراوزنه‌برداری بانوان جوان

دکتر غفور کارگری از تمرینات بانوان جوان پاراوزنه برداری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک به همراه نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون و مسئولین انجمن با حضور در اردو تیم ملی پاراوزنه‌برداری بانوان جوان ضمن بازدید از تمرینات ملی پوشان به بحث و گفتگوی صمیمانه با آنها پرداخت.

دکتر کارگری با حضور در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: شما با وجود مشکلات جسمانی وارد دنیای ورزش به ویژه ورزش قهرمانی شده اید. شما همین الان هم قهرمان هستید. قهرمان کسی است که مایوس نشود و به شرایط سخت غلبه کند.

وی ادامه داد: شما در سنی هستید که برای ورزش قهرمانی مناسب است. رشته پاراوزنه‌برداری یک رشته قدرتی است و شما با وجود این رده سنی جای رشد و پیشرفت دارید. شما با اعتماد به نفس، قدرت و تحمل سختی می توانید مسیر قهرمانی را طی کنید.لازمه ورزش قهرمانی، تحمل سختی است. اگر هدف داشته باشید سختی به شیرینی تبدیل می شود. شما اهداف خوب را برای خودتان ترسیم کنید تا سختی رسیدن به قهرمانی برای شما آسان شود.

وی افزود: با دقت به نکاتی که مربیان به شما آموزش می دهند گوش دهید. برای رسیدن به موفقیت باید در ابتدا خدا را در نظر داشته باشید و از او مدد بخواهید. سختی ها را تحمل کنید، به دستورات مربیان توجه کنید و برنامه را برای زندگی تان ترسیم کنید که در کنار ورزش قهرمانی، تحصیلات را هم ادامه دهید.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: ورزشکاران مان باید در بعد فنی به بالاترین سطح یعنی قهرمانی برسند و در بخش دیگر باید روحیه مثبت اخلاقی و رفتاری را داشته باشند یعنی روحیه پهلوانی داشته باشند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu