1403/5/14

کد خبر: 14098

1400-10-11 13:25:24

دوره پیشرفته داوری بسکتبال با ویلچر با حضور دبیرکل فدراسیون جهانی برگزار می شود

مسئول کمیته داوران بسکتبال با ویلچر گفت: دوره پیشرفته داوری بسکتبال با ویلچر، از فردا، با "نوربت ویلی کوچرا" حضور دبیر کل فدراسیون جهانی برگزار می شود.

جعفر محمدپور، مسئول کمیته داوران بسکتبال با ویلچر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: دوره پیشرفته داوری با حضور "نوربت ویلی کوچرا" دبیر کل فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر در محل کمیته آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک طی روزهای ۸ و ۹ بهمن ماه به صورت کلاس های تئوری و عملی برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به سطح فعالیت بسکتبال با ویلچر در بخش مردان و بانوان، برگزاری مسابقات و تعداد داوران، از ۲۵ داور فعال و جوان شامل ۶ داور خانم و ۱۹ داور آقا با درجه داوری ملی یک و دو برای حضور در این دوره دعوت کردیم تا علاوه بر پیشرفت در داوری بسکتبال با ویلچر، ارتباط مان را با مسئولان جهانی تقویت کنیم  کنیم و سطح علمی و دانش داوری را ارتقا دهیم.

محمدپور عنوان کرد: این دوره داوری هر ساله یا یک سال در میان در منطقه غرب آسیا در حال برگزاری است و با توجه به اینکه حضور درآن برای داوران ما با هزینه زیادی همراه است، خوشبختانه و تقریبا بعد از ۲ دهه و همزمان با حضور "نوربت ویلی کوچرا " در ایران، با حمایت مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک این دوره را در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

مسئول کمیته داوران بسکتبال با ویلچر افزود: داوران در طی این ۲ روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در کلاس تئوری شرکت می کنند و پس از آن از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در کلاس عملی که شامل کار با ویلچر و کار مکانیکی ۲ و ۳ نفره داوری در سالن است حاضر می شوند و در پایان دوره، گواهی با امضا "نوربت ویلی کوچرا" و آقای اشرفی اهدا می شود تا در سوابق کاری داوران ثبت شود.

محمدپور در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره داوران بین المللی ما حضور ندارند و تصمیم گرفتیم فرصت را به داوران جوان تر بدهیم تا با حضور در این دوره با سطح کلاس های بین المللی آشنا شوند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu