1403/5/14

کد خبر: 14165

1400-10-11 13:25:24

اکبری: تیراندازی شرط سنی ندارد/ ورودی پارالمپیک را در العین کسب می کنم

ملی پوش تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: رشته تیراندازی شرط سنی ندارد، در این رشته فقط تمرکز و دید ورزشکار مهم است.

حسن اکبری، ملی پوش تیراندازی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص بازگشت دوباره اش به ورزش حرفه ای اظهار داشت: حضور در رشته تیراندازی به سن نیست و هر اندازه که در این رشته حضور داشته باشید تجربه بیشتری را کسب می کنید. در بسیاری از رقابت های جهانی شاهد حضور تیراندازانی با سن بالای ۷۰ سال بودیم که توانستند مدال نیز بدست آورند.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ سال است که در رشته تیراندازی فعالیت دارم، در این مدت توانستم ۵ مدال جهانی و حدود ۵۰ مدال در رقابت های کشوری بدست آورم.

اکبری افزود: برای مدتی تصمیم گرفتم که دنیای حرفه ای ورزش را کنار بگذارم اما به اندازه ای به ورزش وابسته بودم که این دوری ۸ ساله روی روحیه ام تاثیر گذاشت و مجدد در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت کردم و با تلاش توانستم حد نصاب ورودی تیم را کسب کنم و مجدد به تیم ملی دعوت شدم.

ملی پوش تیراندازی عنوان کرد: ورزش برای سلامتی همه افراد به خصوص جانبازان و معلولین مناسب است و زمانی که ورزش می کنید نیاز به دارو برای حفظ سلامتی ندارید چرا که ورزش کمک زیادی به سلامت بدن می کند.

وی درباره اینکه نتیجه مسابقات امارات را چگونه پیش بینی می کند گفت: ورزش قابل پیش بینی نیست به خصوص رشته تیراندازی که به روحیه و تمرکز ورزشکار ارتباط زیادی دارد و با یک اشتباه تمرکز تیرانداز از بین می رود و در نهایت نتیجه را واگذار کند.

ملی پوش تیراندازی در پایان خاطر نشان کرد: در مسابقات امارات سعی می کنم رکورد خوبی را به ثبت برسانم و گوشه نگاهی به کسب مدال این رقابت ها هم خواهم داشت اما به دلیل اینکه ۸ سال از ورزش دور بودم رسیدن به سکوهای قهرمانی و مدال نیاز به تلاش مضاعف دارد و امیدوارم که بتوانم مدال این دوره از رقابت ها را بدست آورم اما مطمئن هستم که ورودی پارالمپیک را بدست خواهم آورد و ملی پوشان ما از شانس زیادی برای کسب سهمیه برخوردار هستند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu