1403/5/15

کد خبر: 14346

1400-10-11 13:25:24

مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین برگزار می شود

 

مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان البرز ضمن تبریک ببچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و فرا رسیدن دهه مبارک فجر از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف در این استان خبر داد.

 

سعید براتی در حاشیه برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جانبازان مجموعه ورزشی استقلال کرج برگزار شد گفت: امسال مسابقات مختلف ورزشی از جمله تنیس روی میز، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، والیبال نشسته، فوتبال روی میز، رشته های ورزشی ورزشکاران کم توان ذهنی و...در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقات را تبیین ارزشهای اخلاقی در ورزش با بستر انقلاب اسلامی، استعدادیابی و کمک به سلامت اجتماعی به وسیله ورزش دانست.

براتی با ابراز رضایت از برگزاری مسابقات تنیس روی میز به میزبانی کرج که ورزشکارانی از استان قم، شهرستان های اشتهارد، فردیس، ساوجبلاغ، اسلامشهر و کرج شرکت کرده بودند بیان کرد: ورزش در ایجاد روحیه ورزشی و نشاط در جامعه بسیار موثر است به طوری که برگزاری چنین رقابت هایی علاوه بر افزایش هیجان بین ورزشکاران باعث ارتقای سلامت جامعه خواهد شد.

گفتنی است در پایان این رقابت ها، به نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز مدال و جوایزی اهدا شد و عزیز علی آبادی مربی پیشکسوت ورزشی مورد تقدیر قرار گرفت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu