1403/5/15

کد خبر: 14372

1400-10-11 13:25:24

کاکوش: رقابت های جهانی هلند از پارالمپیک هم سخت تر است

ملی پوش تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: رقابت های جهانی هلند از پارالمپیک هم سخت تر است در این مسابقات علاوه بر اینکه باید برای رسیدن به مدال تلاش کرد، باید بتوانیم سهمیه توکیو ۲۰۲۰ را هم بدست آوریم.

مجید کاکوش ملی پوش تیروکمان جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: مسابقات جهانی هلند یکی از بزرگترین تورنمنت های سال ۲۰۱۹ است که تمام کمانداران برای کسب مدال و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو وارد این رقابت ها می شوند.

ملی پوش پارا تیروکمان درباره شناختش از حریفان خود در مسابقات هلند ادامه داد: از مسابقات چک و پارالمپیک های قبلی روی حریفانم شناخت کافی دارم و مطمئنم که تمام تیم ها و ورزشکاران با آمادگی بالا در این مسابقات حاضر می شوند.

کاکوش افزود: در ماده کامپوند  و کلاس W1 که من حضور دارم کماندارانی از کشورهای جمهوری چک و ترکیه حریفان جدی تری هستند اما در مجموع تیم ملی ایران از قدرت های اصلی است و ملی پوشان ما از مدعیان اصلی مسابقات جهانی هلند هستند.

وی عنوان کرد: تیم ملی ایران بالای ۹۰ درصد شانس کسب مدال و سهمیه در مسابقات جهانی هلند را دارد اما ورزش و به خصوص رشته تیروکمان قابل پیش بینی نیست و ما امیدواریم که با دست پر به کشور برگردیم.

ملی پوش پاراتیروکمان کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: در رقابت جهانی هلند در کلاسی که من حضور دارم به رتبه های اول تا ششم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می گیرد و تمام تلاشم را می کنم تا با بهترین مدال سهمیه را بدست آورم. البته ورزشکارانی که نتوانند درهلند سهمیه پارالمپیک را بدست آورند در رقابت های تایلند تنها با کسب مدال طلا است که می توانند راهی توکیو۲۰۲۰ شوند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu