1403/5/15

کد خبر: 14374

1400-10-11 13:25:24

صادق کلهر در جایگاه نخست مسابقات آلپاین ایستاد/ پایان رقابت های مارپیچ بزرگ

رقابت های بین المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقابت های بین المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ با حضور ۱۴ اسکی باز شامل ۱۱ ورزشکار آقا و ۳ ورزشکار خانم روز شنبه ۱۳ بهمن ماه در پیست دیزین برگزار شد.

در رقابت های صبح بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و۶ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و مهمت کویک از ترکیه با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه و سیدامید جعفری از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز گلنار راهیمورا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه در مکان نخست ایستاد. مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه و یک صدم ثانیه اول شد و مریم قاسمی از ایران نتوانست مسابقه را به پایان برساند.

در رقابت های بعد از ظهر و در بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۷ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و مهمت کویک از ترکیه با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه و سید امید جعفری از ایران با مجموع دو زمان زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان، گلنار راهیمورا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در مکان نخست ایستاد. مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه اول شد و مریم قاسمی از ایران با مجموع دو زمان ۲ دقیقه و ۵۵ ثانیه و یک صدم ثانیه دوم شد. رقابت های بین المللی پاراآلپاین در ماده مارپیچ کوچک امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه و پارااسنوبرد در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در پیست دیزین برگزار می شود.      

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu