1403/5/15

کد خبر: 14394

1400-10-11 13:25:24

سکوهای قهرمانی در تصاحب اسکی‌بازان ایرانی

رقابت‌های بین‌المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ کوچک برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقابت‌های بین‌المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ کوچک با حضور ۱۴ اسکی‌باز شامل ۱۱ ورزشکار آقا و ۳ ورزشکار خانم امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه در پیست دیزین برگزار شد.

در رقابت‌های صبح بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه اول شد و مهمت از ترکیه با زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۶ صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و غلامرضا پناهی با زمان یک دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه در مکان سوم ایستاد. در بخش کم بینایان نیز احمد ساوه‌ای از ایران با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۵ صدم ثانیه اول شد. در بخش بانوان گلنار رحیموا از جمهوری آذربایجان در بخش کم بینایان با ثبت زمان یک دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه اول شد. مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه و ۸ صدم ثانیه در رتبه نخست قرار گرفت و مریم قاسمی از ایران با زمان ۳ دقیقه ۱۶ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه دوم شد.

دور دوم مسابقات مارپیچ کوچک در بخش مردان صادق کلهر از ایران با مجموع در زمان یک دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت. سید احمد جعفری از ایران با مجموع دو زمان ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه و غلامرضا پناهی از ایران با مجموع ۲ دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه سوم شد. احمد ساوه ای از ایران در بخش کم‌بینایان و نابینایان با مجموع دو زمان ۲ دقیقه و ۵۲ ثانیه اول شد.

در بخش بانوان گلنار راهیمورا از جمهوری آذربایجان با مجموع دو زمان ۳ دقیقه و ۲۹ ثانیه در بخش نابینایان و کم بینایان اول شد. مریم قاسمی با زمان ۴ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه اول شد و مریم حاجی لو از اتمام مسابقه بازماند‌.

رقابت‌های پاراآلپاین در دو ماده مارپیچ بزرگ و کوچک به پایان رسید و از فردا دوشنبه ۱۵ بهمن در پیست دیزین مسابقات اسنوبرد آغاز می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu