1403/5/7

کد خبر: 1440

1400-10-11 13:25:24

دیدار ابتکار با بانوان قهرمان مسابقات پاراالمپیک/ برای مناسب سازی فضاهای شهری اقداماتی انجام شده است

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در دیدار با بانوان قهرمان مسابقاتی پاراالمپیک گفت: اقدامات جدی برای مناسب سازی فضاهای شهری در کشور انجام شده ولی هنوز راه زیادی در این راستا باقی مانده است.

معصومه ابتکار روز سه شنبه در دیدار با تعدادی از ورزشکاران بانوی قهرمان پاراالمپیک ابراز امیدواری کرد با کمک دولت مشکلات این ورزشکاران به ویژه از نظر مالی رفع شود تا همچنان قهرمانی و موفقیت این افراد را شاهد باشیم. وی ادامه داد: خوشحالم که در کنار بانوان قهرمان در پارالمپیک در بخش معلولان و جانبازان هستم، شما با استعدادی که در عرصه ورزشی دارید مدال های ارزشمندی را به دست آورده اید البته زحماتی که برای پیشبرد ورزش بانوان از سوی معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان انجام داده شده قابل تقدیر است.

وی بیان داشت:همه شما قهرمانان و کسانی که با وجود معلولیت و جانبازی تلاش می کنید تا برای کشور افتخارآفرینی کنید برای ما ارزشمند هستید چون با وجود معلولیت و جانبازی که دارید خوشبختانه اعتقاد ندارید که این موضوع برای شما محدودیت ایجاد می کند.

ابتکار ادامه داد: این بانوان ورزشکار و دیگر بانوان می توانند استعدادهای خودشان را نشان دهند تا دیگران بانوان هم قدر توانمندی ها و سلامتی خودشان را بیشتر بدانند.

ابتکار ادامه داد: با تلاش، همت و انگیزه بالایی که این افراد دارند به طور یقین می توانند همچنان موفق شوند و در سطح جامعه و قهرمانی بدرخشند.

وی اضافه کرد: این ورزشکاران راه را برای شکوفایی استعدادهای خودشان باز کردند و افق بالایی را در زندگی کاری و ورزشی خودشان ترسیم کردند و امید را به وجود آورده اند و این امید خیلی برای ما ارزشمند است. وی درباره مشکلات و پیشنهاداتی که بانوان ورزشکار ارائه دادند نیز افزود: پیشنهادات شما قابل پیگیری است و امیدواریم بتوانیم یا همکاری شهرداری ها و شوراهای اسلامی این مشکلات را به حداقل برسانیم.

توسعه اماکن ورزشی مناسب فضای شهری یک تکلیف است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه توسعه اماکن ورزشی و مناسب سازی فضای شهری یک تکلیف است، گفت: کارهای زیادی انجام شده اما هنوز راه زیادی در این زمینه وجود دارد و پیشنهاد می شود این مشکلات را برای روسای شهرداری و شورای شهر ارسال کنیم.

وی اضافه کرد: بزودی نشستی با شوراها و شهرداران کشور خواهیم داشت و فرصتی داده می شود که یکی از شما ورزشکاران مطالبه خودشان را مطرح کنند.

ابتکار افزود: ما درخواست ها و مشکلات شما را به مسئولان انتقال خواهیم کرد و امیدواریم باکسب مدال ها همچنان برای کشور افتخارآفرین باشید. فریبا محمدیان معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: همکاران ما در بخش معمولان در سال ٩۶ افتخارات زیادی را کسب کرده اند. وی تصریح کرد: امروز ورزشکارانی که در این نشست حضور دارند صاحب مدال ها و افتخاراتی درجهان هستند که شایسته تقدیرهستند. در این دیدار زهرا نعمتی در رشته تیروکمان، ساره جوانمردی در  تیراندازی، نیزه در رشته های پرتاب نیزه و پرتاب وزنه حضور داشتند و الهه فلاح در رشته اسکیت به صورت تلفنی صحبت کردند. در پایان این نشست همچنین بانوان ورزشکار مشکلات خود را مطرح کردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu