1403/5/15

کد خبر: 14748

1400-10-11 13:25:24

نبوی: رقابت‌های ترکیه نخستین تجربه جهانی‌ام بود/ دوست دارم در پارالمپیک شرکت کنم

بانوی ملی‌پوش پاراتکواندو گفت: رقابت‌های ترکیه نخستین تجربه‌ام در سطح جهانی بود و پیش از این تنها در مسابقات آسیایی شرکت کرده بودم.

مهتاب نبوی عضو تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: رقابت‌های ترکیه اولین تجربه من در سطح جهانی بود و پیش از این، تنها در مسابقات آسیایی شرکت کرده بودم. تعداد تیم‌هایی که در این دوره از مسابقات حضور داشتند بیشتر بود و همه در تلاش بودند که موفق به کسب مدال رقابت‌ها شوند و خوشبختانه من توانستم مدال طلا را بدست آورم.

وی درباره حضورش در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داد: دوست دارم که در پارالمپیک شرکت کنم اما در مسابقات ۲۰۲۰ توکیو رشته پاراتکواندو فقط در کلاس K44 برگزار می‌شود که ۳ کلاس از من بالاتر است و این باعث محدودیت حضور من و خیلی از ورزشکاران خواهد شد.

دارنده مدال طلای جهان افزود: کلاسبندی‌ها توسط پزشکان فدراسیون جهانی و بر اساس قوانین این فدراسیون انجام می‌شود و دست من نیست که بتوانم با تغییر آن در کلاس دیگری شرکت کنم.

نبوی در مورد حضور بانوان در این رشته عنوان کرد: کشورهای مختلف در حال سرمایه‌گذاری روی این رشته هستند و اکنون زمان مناسبی است تا بانوان ما با حضور در پاراتکواندو بتوانند مانند دیگر رشته‌های ورزشی برای تیم ملی ایران در مسابقات مختلف افتخار آفرینی کنند.

وی درباره ادامه برنامه و فعالیت‌های خود گفت: تصمیم دارم در تورنمنتی که در جزیره کیش برگزار می‌شود شرکت کنم و به همین دلیل بعد از مسابقات جهانی ترکیه تمریناتم را مجدد آغاز کردم.

ملی‌پوش پاراتکواندو در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته تکواندو به صورت مبارزه‌ای است و نمی‌توان به تنهایی تمرین کرد، من در کنار افراد سالم شهر شیراز و زیر نظر سارا نوروزی مربی‌ام تمریناتم را ادامه می‌دهم تا آمادگی‌ام را برای مسابقات پیش رو حفظ کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu