1403/5/15

کد خبر: 14795

1400-10-11 13:25:24

اکبری در جایگاه دوازدهم ایستاد

رقیه شجاعی و حسن اکبری ملی پوشان پاراتیراندازی کشورمان از صعود به مرحله فینال مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ العین امارات بازماندند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین؛ مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ به میزبانی العین امارات از صبح امروز شنبه ۲۷ بهمن ماه آغاز شد.

حسن اکبری، ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر R3 درازکش در کلاس SH1 صبح امروز با حریفان خود به رقابت پرداخت و با کسب ۶۳۰٫۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

رقیه شجاعی دیگر نماینده ایران در همین ماده و کلاسبندی با کسب ۶۲۳٫۸ امتیاز در مکان چهل و دوم قرار گرفت.

ملی پوشان تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان از صعود به مرحله فینال بازماندند.

در این بخش "مت اسلون" از کشور انگلیس با ۶۳۵٫۶ امتیاز در رده نخست ایستاد و "کوپینگ ژانگ" از چین با ۶۳۵٫۳ امتیاز دوم شد و "رادوسلاو ملنوسکی" از اسلواکی با ۶۳۴٫۷ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است سمیرا ارم، ساره جوانمردی، زهرا غلامزاده، مهدی زمانی، حسن اکبری، سیدمحمدرضا میرشفیعی، رقیه شجاعی، مهدی برنایی و زیور فدایی ۹ ملی پوش تیرانداز کشورمان هستند که در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

یوسف آجورلو به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد. سیدرمضان صالح نژاد، صدیقه برمکی به عنوان مربی و فرید آجورلو به عنوان تکنسین تیم ملی را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu