1403/5/15

کد خبر: 15106

1400-10-11 13:25:24

مجمع عمومی هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان گیلان برگزار شد

 

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان گیلان  به ریاست دکتر حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون روز گذشته ۴ اسفند ماه در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثار گران برگزار شد.

 این مجمع  با حضور پاکاری، مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثار گران، خلیلی فر معاون قهرمانی  اداره کل ورزش و جوانان، معاونت امور استان های فدراسیون، مسئولین هیات، روسای هیات های شهرستانی،  نمایندگان ورزشکاران، مربیان و آموزش و پرورش برگزار شد.

دکتر فدایی رئیس هیات ورزش های جانبازان ومعلولین استان گیلان در این مجمع، ضمن توصیف جمعیت آماری و تحت پوشش هیات بر چگونگی جذب منابع مالی و هزینه کرد سال ۹۶ و تقویم ورزشی سال ۹۷  توضیحات کاملی را  ارائه داد که مورد تایید اعضای هیات قرار گرفت.

در حاشیه این مجمع، حمید علی صمیمی رئیس فدراسیون با اشاره به عملکرد خوب هیات  در سال  گذشته و نیز پرورش قهرمانان متعدد گفت: ورزش جانبازان و معلولین شرایط خاصی دارد و ما باید در تحقق مفاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهور بکوشیم.

وی ادامه داد: این مصوبه تاکید بر ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولین از طریق ورزش دارد و بر اساس آن منابع مالی توسط دولت و طبق ماده ۹۴ قانون برنامه ششم، در جهت حفظ و ارتقاء سطح سلامت و نشاط جانبازان ومعلولین در جامعه، تامین می شود.

علی صمیمی در پایان ضمن  قدردانی از زحمات مدیرکل اداره ورزش و جوانان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر اعضا مجمع گفت: امیدواریم در سال جدید شاهد اجرای برنامه های پیشنهادی خوبی در هیات  باشیم و گام بلندی در استان گیلان برداشته شود تا ورزش جانبازان و معلولین این استان رونق خاصی بگیرد.

در پایان این مجمع  از چهار ورزشکار و مربی برتر هیات، میثم علیپور و مهری فلاحی ورزشکاران والیبال نشسته، سامان رضی ورزشکار وزنه برداری و افسانه علیپور مربی بوچیا با اهدا لوح یادبود قدردانی شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu