1403/5/15

کد خبر: 15178

1400-10-11 13:25:24

جلسه پیگیری مصوبه ترویج فرهنگ حضور و افتخارآفرینی جانبازان و معلولین از طریق ورزش

نخستین جلسه پیگیری اجرای مصوبه ترویج فرهنگ حضور و افتخارآفرینی جانبازان و معلولین از طریق ورزش، به همت هیئت استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین؛ نخستین جلسه دبیرخانه پیگیری اجرای مصوبه ترویج فرهنگ حضور و افتخارآفرینی جانبازان و معلولین از طریق ورزش، به ریاست سرپرست معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی، به میزبانی هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین این استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین و معاونین سازمانهای برنامه و بودجه،بنیاد شهید،اداره کل آموزش و پررش،ورزش و جوانان ،بهزیستی،فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه،اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی،صدا و سیما،دانشگاه ارومیه و رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تشکیل شد، مصوبه ابلاغی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان «سیاست ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی، ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولین ازطریق ورزش» مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است بر اساس ماده ۴ و ۵ این مصوبه، وظایف دستگاه ها و نهادهایی که جامعه مخاطب مشترک دارند مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعضای این دبیرخانه پیشنهادات خود را برای همکاری و پیگیری مواد این مصوبه ارائه دهند.

در پایان این جلسه بعد از ارائه راهکارهای از سوی نمایندگان اداره ها و سازمان ها ۱۹ مصوبه تصویب و برای اجرا به سازمان ها و نهادهای دخیل ارسال شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu