1403/5/15

کد خبر: 15614

1400-10-11 13:25:24

۳ رویداد مهم امسال را با موفقیت پشت سر گذاشتیم/ به دنبال برگزاری جام حذفی در سال ۹۸ هستیم

رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: در سال ۹۷ توانستیم ۳ رویداد مهم جهانی و آسیایی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: در سال ۹۷ توانستیم ۳ رویداد مهم جهانی و آسیایی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. در ابتدای اردیبهشت ماه امسال ایران میزبان اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان بود که خوشبختانه تیم ملی کشورمان توانست عنوان قهرمانی این مسابقات که در شهر تبریز برگزار شد را از آن خود کند. پس از آن تیم های ملی مردان و بانوان کشورمان راهی مسابقات جهانی هلند شدند که تیم ملی مردان با کسب عنوان قهرمانی جهان توانست سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورد و تیم ملی بانوان نیز در جایگاه هشتم جهان ایستاد. سومین رویداد مهم بازی های پاراآسیایی جاکارتا بود که تیم ملی مردان عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم ملی بانوان نایب قهرمان شد.

علی کشفیا ادامه داد: در رده لیگ برتر و دسته یک سال ۹۷ شاهد رقابت های حساس و نزدیک بهم از سوی تیم ها بودیم. استقبال خوبی از سوی تیم ها برای حضور در لیگ برتر و دسته یک صورت گرفت و در هر دو گروه مردان و بانوان رقابت های سال ۹۷ به خوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: امسال خوشبختانه با تلاشی که صورت گرفت بانوان ما برای حضور در دوره های آموزشی داوری راهی کشور فرانسه شدند تا با آخرین تغییرات و قوانین جدید در والیبال نشسته آشنا شوند.

کشفیا درباره اردوهای تیم ملی بیان کرد: با توجه به رقابت های مختلفی که در سال ۹۷ برگزار شد اردوهای تیم ملی به صورت منظم پیگیری شد و در پایان سال اردوی تیم ملی مردان به منظور کسب آمادگی برای رقابت های قهرمانی آسیا نیز تشکیل شد. روند برگزاری اردوها در سال جدید هم به صورت منظم ادامه خواهد داشت تا تیم های ملی با آمادگی کامل راهی رقابت ها شوند.

رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان عنوان کرد: یکی از اهداف مهم ما در سال آینده برگزاری جام حذفی والیبال نشسته است که در حال حاضر آئین نامه آن در حال نگارش و تدوین بوده که به محض آماده شدن، قوانین این مسابقات اعلام می شود تا سال جدید را با برگزاری جام حذفی آغاز کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu