1403/5/16

کد خبر: 15947

1400-10-11 13:25:24

هدف‌مان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور است/ در تلاش برای همگانی کردن رشته های ورزشی جانبازان معلولین هستیم

گلشنی گفت: در سال جدید به دنبال برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در رشته های ورزشی فوتبال روی میز، پرتاب دارت و ورزش های الکترونیک هستیم.

محمدرضا گلشنی، معاونت ورزش های همگانی فدراسیون جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی این فدراسیون بیان کرد: در تلاش هستیم تا رشته های ورزشی جانبازان و معلولین را به سمت همگانی شدن سوق دهیم و بر همین اساس ۳ انجمن ورزشی فوتبال روی میز، پرتاب دارت و ورزش های الکترونیک به رشته های ورزشی فدراسیون اضافه شد و همچنین در سال گذشته توانستیم رقابت های قهرمانی کشور را در رشته فوتبال روی میز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در تقویم ورزشی سال ۹۸ برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و همچنین برپایی کلاس های آموزشی داوری و مربیگری در این ۳ رشته ورزشی را پیش بینی کردیم که امیدوارم با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین و همکاری انجمن های این رشته ها در بخش افراد سالم بتوانیم این تقویم را اجرایی کنیم.

گلشنی افزود: طبق بررسی های انجام شده مخاطب های ورزش های همگانی زیاد است و اگر بتوانیم مسابقات قهرمانی کشور را در این ۳ رشته برگزار کنیم به طور حتم شاهد حضور تعداد بالایی از ورزشکاران جانبازان و معلول در رقابت ها خواهیم بود.

وی درباره عملکرد این معاونت در سال گذشته گفت: در طول سال قبل با برگزاری روز ملی پارالمپیک و ورزش همگانی شاهد حضور تعداد تعداد بالایی از ورزشکاران جانباز و معلول بودیم و همچنین توانستیم بیش از ۱۰۰۰ استعداد ورزشی را در سراسر استان های کشور شناسایی کنیم.

معاونت ورزش های همگانی فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم که در سال جدید هم بتوانیم برنامه هایی که در تقویم ورزشی ۹۸ پیش بینی کردیم را اجرایی کنیم و با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور فرصت را برای حضور ورزشکاران جانباز و معلول فراهم کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu