1403/5/16

کد خبر: 16499

1400-10-11 13:25:24

موفقیت جاکارتا انگیزه استقبال ورزشکاران از پاراشنا شد/ حضور نمایندگان استان های سیل زده در مسابقات قهرمانی کشور

اقبالی گفت: موفقیت تیم ملی شنا و مدال های شاهین ایزدیار در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا باعث شد تا استقبال خوبی از رقابت های قهرمانی کشور امسال صورت گیرد.

محمدحسین اقبالی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درباره رقابت های قهرمانی کشور بیان کرد: به علت موفقیت هایی که تیم ملی شنا در بازی های پاراآسیایی جاکارتا کسب کرده بود استقبال خوبی از سوی ورزشکاران صورت گرفت و در تمامی کلاس ها و ماده ها شاهد حضور تعداد زیادی از شناگران بودیم.

اقبالی افزود: یکی از مهمترین اتفاقات این مسابقات حضور پر رنگ نوجوانان شناگر بود و ورزشکاران رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال در رقابت های قهرمانی کشور حاضر شدند همچنین توانستیم استعدادهای خوبی را شناسایی کنیم که این موضوع نوید پشتوانه سازی خوبی را برای تیم ملی می دهد.

وی ادامه داد: سطح کیفی مسابقات خوب بود و در تمام ماده ها تعداد ورزشکاران زیادی شرکت کردند، حتی از استان های سیل زده ای مثل خوزستان و لرستان هم نیز در این رقابت ها نمایندگانی حضور داشتند.

رئیس انجمن پارا شنا در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و خوشبختانه در حال حاضر ۴ ورزشکار ما نزدیک به رکورد ورودی پارالمپیک توکیو هستند که امیدوارم با تلاش و تمرین بتوانند رکورد ورودی را بدست آورند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu