1403/5/7

کد خبر: 1653

1400-10-11 13:25:24

امیری: اولین اولویت زندگی ام بسکتبال با ویلچر است/ مهارتم در شنا به پیشرفتم در بسکتبال کمک کرد

رقیه امیری، با ۱۶ سال سن جوان ترین عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان با همراهی تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است.

امیری در خصوص فعالیتش در این رشته می گوید: نزدیک به ۳ سال هست که در بسکتبال با ویلچر فعالیت می کنم و پیش از آن رشته ی تخصصی ام شنا بود که در این رشته نیز توانستم به ۲ نشان طلا، ۴ نقره و ۵ برنز از مسابقات مختلف کشوری و لیگ باشگاهی دست پیدا کنم.

وی افزود: مهارم در رشته شنا و قوی شدن عضلات دستم به من کمک کرد تا در بسکتبال بتوانم فعال شوم و اگرچه در ابتدا ضعیف بودم اما حالا شرایطم بسیار بهتر است و با حمایت مربیان و دوستانم قوی تر شده ام.

عضو جوان تیم ملی بانون خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانش آموز کلاس دهم در رشته عکاسی هستم و با همکاری اولیا مدرسه توانستم در اردوهای تیم ملی حضور یابم و و در روند تحصیلاتم اختلالی ایجاد نشود.

امیری گفت: اولین بار است که مسابقات برون مرزی را تجربه می کنم و قبل از آن تنها با همراهی تیم هیات محل سکونتم یعنی زنجان، در مسابقات کشوری و لیگ شرکت داشتم که ماحصل آن یک نشان طلا و دو نشان نقره است. کمی استرس دارم اما تلاش می کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

کم سن ترین ملی پوش تیم بانوان اضافه کرد: به خاطر هیجان و سرعتی که در بسکتبال با ویلچر هست به آن علاقه دارم و با جدیت این رشته را دنبال می کنم و اولویت زندگی ام را موفقیت در این رشته قرار داده ام.

وی در پایان اظهار داشت: از والدین و خواهرم که همیشه حامی ام بوده اند و نیازهای من را برآورده کردند و نیز از مربیان و دوستان عزیزم که مشوقم بودند تشکر می کنم و حضور در این مسابقات تجربه ی خوبی برایم باشد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu