1403/5/16

کد خبر: 16552

1400-10-11 13:25:24

در مسابقات قهرمانی کشور از عنوان قهرمانی خود دفاع کردیم/ نباید در تمرینات یک شناگر وقفه ای ایجاد شود

ایزدی گفت: خوشبختانه با شناختی که از حریفان داشتیم با برنامه ریزی مناسب توانستیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

علیرضا ایزدی سرمربی تیم شنا جانبازان و معلولین استان تهران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور تیم تهران با ۷ ورزشکار در کلاس های S3، S6، S7، S8، S9، S10 شرکت کرد و شناگران تیم ما توانستند با موفقیت در این دوره عنوان قهرمان دوره قبل خود را تکرار کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم های خراسان رضوی، کرمان و تهران از تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی بودند باعث شد تا شاهد رقابت نزدیکی بین تیم ها و ورزشکاران باشیم. خوشبختانه با شناختی که از حریفان داشتیم توانستیم با برنامه ریزی مناسب امتیازات لازم را بدست آوریم و از عنوان قهرمانی تیم تهران دفاع کنیم.

ایزدی افزود: تیم ملی شنا کشورمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا نتایج درخشانی را بدست آورد که همین موضوع باعث افزایش طرفداران این رشته شد و تیم ها با بیشترین تعداد ورزشکار در این رقابت ها حاضر شدند و این موضوع باعث افزایش سطح کیفی و کمی مسابقات شد.

وی عنوان کرد: از عملکرد شناگران تیمم راضی هستم آنها توانستند در کمترین زمان آماده این مسابقات شوند و به اهدافی که داشتیم دست پیدا کنند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

سرمربی تیم پارا شنا تهران گفت: نباید در تمرینات یک شناگر وقفه ای ایجاد شود و ورزشکاران با توجه به میزان معلولیت خود باید مدام در طول سال به تمرین بپردازند و این تمرینات در زمان نزدیک به رقابت ها فشرده تر و بیشتر می شود تا آمادگی آنها حفظ شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu