1403/5/16

کد خبر: 16711

1400-10-11 13:25:24

مهرزاد: هدفم تداوم حضور در تیم ملی والیبال نشسته است/ به فوتبال علاقه دارم

ملی پوش والیبال نشسته گفت: هدفم تداوم حضورم در تیم ملی است و سعی می کنم با عملکرد خوب به این مهم برسم.

مرتضی مهرزاد ملی پوش والیبال نشسته مردان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: چند سال پیش در برنامه ماه عسل شرکت کردم و بعد از این برنامه بود که با ورزش افراد دارای معلولیت و والیبال نشسته آشنا شدم و از سال ۹۴ تاکنون عضو تیم ملی هستم.

وی ادامه داد: والیبال را دوست دارم و از اینکه در این رشته بازی می کنم لذت می برم و تمام هدفم این است که با عملکرد خوب بتوانم حضورم در تیم ملی را تداوم بخشم و بازیکن موثری برای تیم ایران باشم و همراه با تیم ملی موفقیت در رقابت های مختلف را تجربه کنم.

معلولیت پایان آرزوها نیست

مهرزاد عنوان کرد: چند سال پیش از این که در جامعه حاضر شوم به خاطر وضعیت جسمانی ام خجالت می کشیدم اما بعد از اینکه وارد دنیای ورزش و والیبال شدم روحیه ام تغییر کرد و انگیزه ام بیشتر شد و به همین دلیل به افرادی که دارای معلولیت هستند پیشنهاد می کنم ورزش کردن را تجربه کنند چرا که معلولیت پایانی برای داشتن آرزوها نیست و من در والیبال نشسته به آرزوهام رسیدم و مطمئنم اگر کسی تلاش کند به طور حتم با کمک خداوند موفق خواهد شد.

آرزوی ورزشی ام در پارالمپیک ریو محقق شد

وی اظهار کرد: بزرگترین آرزوی هر ورزشکار حضور در المپیک و پارالمپیک است و من توانستم همراه تیم ملی در پارالمپیک ریو شرکت کنم و با کسب مدال طلا این رقابت ها آرزو ورزشی ام محقق شد.امیدوارم که روند موفقیت های تیم ملی در تمام مسابقات ادامه داشته باشد و همیشه سکوی قهرمانی از آن تیم ایران باشد.

کتاب خواندن را دوست دارم

ملی پوش والیبال نشسته بیان کرد: به غیر از ورزش، به مطالعه کتاب هم علاقه زیادی دارم و اگر بعد از تمریناتم فرصتی را پیدا کنم به طور حتم کتاب می خوانم.

طرفدار تیم پرسپولیس هستم

مهرزاد تصریح کرد: علاوه بر والیبال نشسته به ورزش فوتبال نیز علاقه دارم و از طرفداران تیم پرسپولیس هستم و خوشحالم که در این دوره از لیگ برتر هم تیم پرسپولیس قهرمان شد.

سعی می کنم به افراد دارای معلولیت انگیزه بدهم

وی ادامه داد: در یکی از سالن های شهر چالوس با افرادی که مانند من دارای معلولیت هستند درباره تجربیاتم صحبت می کنم تا به آنها انگیزه بدهم و بدانند می توانند با وجود معلولیت وارد دنیای ورزش شوند و حتی برای ایران افتخار آفرینی کنند.

نگاه مردم بعد از موفقیت هایم تغییر کرد

دارنده مدال طلا پارالمپیک ریو گفت: چند سال پیش مردم با تعجب به من نگاه می کردند اما بعد از این موفقیت هایی که با تیم ملی کسب کردم نگاه شان به توانایی های یک فرد معلول تغییر کرد و حتی مردم شهر چالوس بیشتر از قبل به من ابراز محبت و لطف دارند و حتی پیگیری مسابقات تیم ملی هستند و سراغ سایر ملی پوشان را نیز از من می گیرند و از این بابت از لطف مردم تشکر می کنم.

ملی پوش والیبال نشسته در پایان گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تلاش می کنند تا در مسابقات قهرمانی آسیا باز هم جایگاه نخست از آن تیم ایران باشد و امیدوارم که مانند رقابت های گذشته با دست پر به کشور برگردیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu