1403/5/16

کد خبر: 16803

1400-10-11 13:25:24

هیئت های برتر ورزش جانبازان و معلولین معرفی شدند/ اصفهان و خراسان رضوی در جایگاه نخست گروه الف

با پایان یافتن ارزیابی عملکرد استان ها، هیئت های برتر ورزش های جانبازان و معلولین معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ ارزیابی و بررسی عملکرد هیئت های استانی به پایان رسید و هیئت های برتر در ۳ گروه (الف، ب، ج) سال ۹۷ مشخص شدند.

بر همین اساس در گروه "الف" هیئت استان های خراسان رضوی و اصفهان با ۸۷۰ امتیاز در مکان نخست ایستادند و هیئت استان مازندران با ۸۵۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و هیئت استان خوزستان با کسب ۸۳۷ امتیاز سوم شد.

در گروه "ب" هیئت استان لرستان ۷۸۰ امتیاز اول شد و هیئت استان زنجان با ۷۷۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و هیئت استان گیلان با ۷۴۷ امتیاز سوم شد.

در گروه "ج" هیئت استان کرمان با ۶۰۷ امتیاز در مکان نخست این گروه قرار گرفتند. هیئت استان های یزد و هرمزگان با کسب ۴۸۴ امتیاز در رده دوم ایستادند و هیئت استان سیستان و بلوچستان با ۴۰۴ امتیاز سوم شد.

محمد کشاورز نوری، معاونت امور استان های فدراسیون، در خصوص ارزیابی عملکرد استان ها گفت: هر ساله عملکرد هیئت ها مورد ارزیابی قرار می گیرد تا بر اساس امتیازات کسب شده بتوانیم رده بندی آنها را مشخص و اعلام کنیم. بر همین اساس امسال هم عملکرد هیئت ها را بررسی و برترین ها را معرفی کردیم.

وی ادامه داد: شاخص های ارزیابی را در پایان سال ۹۷ برای هیئت ها ارسال کردیم و بر اساس گزارشاتی که از آنها به دست ما رسید ارزیابی ها را انجام دادیم و در نهایت هیئت ها را بر اساس وسعت، جمعیت و محرومیت و تجهیزات به ۳ گروه دسته بندی کردیم.

کشاورز گفت: این ارزیابی ها باعث افزایش انگیزه هیئت ها می شود و همچنین ما می توانیم نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم و در نهایت امیدوارم که در سال جدید شاهد فعالیت های بیشتری از سوی هیئت های استانی ورزش جانبازان و معلولین باشیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu