1403/5/7

کد خبر: 1684

1400-10-11 13:25:24

با حریفان میدان دیده ای هم گروه هستیم/ پکن دومین تجربه برون مرزی بسکتبال با ویلچر بانوان است

مهری یوسف زاده، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان، در خصوص تیم های هم گروه با ایران در رقابت های آسیا، اقیانوسیه گفت: در مرحله مقدماتی و گروه A، با تیم هایی روبرو شده ایم که هم از نظر فنی، هم تجهیزات و هم تجربه حضور در میادین بزرگ، شرایط بسیار بهتری نسبت به ما دارند.

یوسف زاده تاکید کرد: تیم ملی بانوان با ترکیب ۱۲ ورزشکار چهار مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته و نسبت به زمان و امکانات موجود، با آمادگی نسبی در این رقابت ها حاضر شد.

وی افزود: البته این شرایط و نتیجه بازی امروز باعث نمی شود که نا امید باشیم. تیم بانوان تنها یک بار و در بازی های پاراآسیایی اینچئون در رویدادی برون مرزی حضور یافته و این رقابت ها دومین تجربه ی بانوان تیم ملی در میادین بین المللی است.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: به نسبت اعزام پیشین، تیم بسیار جوان تر شده و اکنون جوان ترین بازیکن ما ۱۶سال سن دارد. این جوان گرایی برای تیم ملی لازم بود و ملی پوشان جوان این فرصت را دارند که توانمندی های خود را در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه محک بزنند و از طرفی پشتوانه سازی برای تیم ملی نیز صورت می گیرد.

مسابقات قهرمانی آسیا، اقیانوسیه با حضور ۱۴ تیم در بخش مردان و ۴ تیم در بخش زنان از امروز، یکم آبان ماه آغاز شد و تا ششم آبان ماه در شهر پکن در جریان است.

نمایندگان کشورمان در بخش بانوان نیز به صورت دوره ای در گروه A با تیم های چین، ژاپن و استرالیا به رقابت می پردازد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu