1403/5/16

کد خبر: 16992

1400-10-11 13:25:24

حسین گلستانی: دوست دارم ۳ طلای پارالمپیک در کارنامه‌ی ورزشی‌ام داشته باشم

ملی‌پوش والیبال‌نشسته گفت: هدفم این است که همراه تیم ملی مدال طلا ۳ دوره پارالمپیک را بدست آورم.

حسین گلستانی ملی‌پوش والیبال‌نشسته مردان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: سال ۸۶ از طریق سرمربی والیبال نشسته استان قم با ورزش جانبازان و معلولین آشنا شدم و پس از ورود به این رشته از سال ۹۱ به تیم ملی جوانان دعوت شدم و همراه با این تیم، حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان مالزی در سال ۲۰۱۳ را تجربه کردم و از آن زمان تاکنون عضو تیم ملی هستم.

وی ادامه داد: همراه تیم ملی بزرگسالان حضور در بازی‌های پاراآسیای اینچئون و جاکارتا، رقابت‌های جهانی و پارالمپیک ریو را تجربه کردم اما هدفم این است که همراه تیم ملی در دوره های بیشتری در پارالمپیک شرکت کنم تا ۳ مدال طلای این بازی ها را در کارنامه ام داشته باشم.

والیبال نشسته باعث ارتقا روحیه و انگیزه‌ام شد

گلستانی افزود: پس از اینکه وارد دنیای ورزش شدم روحیه و انگیزه ام ارتقا پیدا کرد و لطف و ابراز محبت مردم برای من بسیار با ارزش است و این اتفاق باعث شد تا دیدگاه خودم هم نسبت به توانایی‌ها افراد دارای معلولیت تغییر کرد.

ورزش برای افراد دارای معلولیت الزامی است

وی عنوان کرد: معلولیت سختی های خودش را دارد اما از زمانی که وارد والیبال نشسته شدم این سختی برای من کمتر شد و اعتماد به نفس بهتری پیدا کردم. به نظرم ورزش برای افراد دارای معلولیت الزامی است. به تمام افرادی که دارای معلولیت هستند می گویم به طور حتم وارد عرصه ورزش شوند تا شرایط بهتری برای خود رقم بزنند.

به فوتبال علاقه دارم

گلستانی گفت: علاوه بر والیبال نشسته به فوتبال هم علاقه دارم و از طرفداران تیم پرسپولیس هستم و نتایج باشگاهی و تیم ملی ایران را در این رشته دنبال می کنم.

جدایی از والیبال‌نشسته برای من سخت است

ملی‌پوش والیبال نشسته در پایان بیان کرد: هنوز در مورد اینکه بخواهم روزی به عنوان مربی یا داور بعد از دوره حرفه‌ای ورزشکاری ام در این رشته ادامه فعالیت دهم تصمیمی نگرفتم اما می‌دانم که جدایی از والیبال‌نشسته برای من سخت است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu