1403/5/17

کد خبر: 17140

1400-10-11 13:25:24

اولین کارگاه آموزش تخصصی بولینگ و بیلیارد افراد دارای معلولیت برگزار می شود

عیسی ساوه شمشکی، از برنامه های پیش روی کمیته پارا بیلیارد برای ورزشکاران این رشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون؛ به منظور راه اندازی رشته ی بولینگ، بیلیارد و بولس، ویژه ورزشکاران دارای معلولیت، تفاهم نامه ای میان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و فدراسیون بولینگ امضا شد.

بر همین اساس، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بیلیارد، عیسی ساوه شمشکی را به عنوان مشاور و رئیس این کمیته انتخاب کرد.

ساوه شمشکی درباره فعالیت این کمیته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: در حال حاضر رشته پارابیلیارد در سطح جهانی فعالیت دارد و مسئولان جهانی آن به دنبال ورود این رشته به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند. بر همین اساس فدراسیون بولینگ تصمیم گرفت در بخش جانبازان و معلولین، کمیته ای را راه اندازی کند تا ورزشکاران ما نیز بتوانند در این رشته فعالیت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت هایی که با فدراسیون بولینگ انجام شده است، قرار شد روز جمعه ۳۱ خردادماه اولین کارگاه آموزش تخصصی این رشته برای افراد دارای معلولیت در پایگاه قهرمانی فدراسیون بولینگ در مجموعه آزادی برگزار شود تا علاقه مندان بتوانند با قوانین آشنا شوند.

شمشکی درباره نحوه کلاسبندی ورزشکاران افزود: فدراسیون بولینگ به دنبال تهیه جدول کلاسبندی این رشته ورزشی است و هر زمان که آماده شود، ورزشکاران ما با حضور پزشکان فدراسیون جانبازان و معلولین، کلاسبندی خواهند شد.

مشاور و رئیس کمیته پارا بیلیارد عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با برگزاری دوره های آموزشی و جشنواره استعدادیابی، ورزشکاران مستعد را شناسایی کنیم و با برنامه ریزی مناسب تا یکسال آینده رقابت های قهرمانی کشور آن را برگزار نماییم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu