1403/5/17

کد خبر: 17458

1400-10-11 13:25:24

استقبال خوبی از کارگاه آموزشی صورت گرفت/ به دنبال برگزاری دوره های متعدد آموزشی هستیم

شمشکی گفت: کارگاه آموزشی پارابولینگ و بیلیارد با حضور ۴۲ ورزشکار برگزار شد.

عیسی ساوه شمشکی رئیس کمیته پارابولینگ و بیلیارد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: اولین کارگاه آموزشی بولینگ و بیلیارد افراد دارای معلولیت روز جمعه صبح ۳۱ خرداد ماه با حضور ۴۲ ورزشکار ( ۶ خانم و ۳۶ آقا) از استان های تهران، البرز، زنجان، همدان، خراسان، فارس، لرستان و اصفهان در پایگاه قهرمانی فدراسیون بیلیارد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه شاهد استقبال خوبی از سوی ورزشکاران بودیم و همین امر باعث شد تا به دنبال برگزاری دوره ای بیشتری در این زمینه باشیم تا این رشته ورزشی در جامعه افراد دارای معلولیت هم گسترش و توسعه پیدا کند و با تشکیل تیم ملی ایران در پارابیلیارد شاهد موفقیت کشورمان در مسابقات مختلف باشیم.

شمشکی افزود: در این دوره ابتدا از ساعت ۹ صبح قوانین و آشنایی با وسایل بیلیارد به ورزشکاران آموزش داده شد و پس از آن نفرات حاضر در کلاس مواردی که به صورت تئوری آموزش دیده بودند را توانستند در بخش عملی پیاده کنند.

رئیس کمیته پارابولینگ و بیلیارد گفت: جلسه ای را با مسئولان فدراسیون بیلیارد درباره ارزیابی این کارگاه برگزار می کنیم تا برای تشکیل دوره های بعدی برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu