1403/5/17

کد خبر: 17533

1400-10-11 13:25:24

شاهد ارتقا سطح داوری در قهرمانی آسیا بودیم

آشوری گفت: داوری در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا نسبت به ادوار گذشته از سطح بالاتری برخوردار بود.

مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ برتر والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تایلند از داوران جوان برای قضاوت دعوت شده بود و همین موضوع باعث شد تا سطح داوری ها نسبت به دوره های قبلی بهتر باشد و داوران جوان بتوانند با تجربه در این مسابقات آماده رقابت های جهانی و پارالمپیک شوند.

وی ادامه داد: تیم داوری ایران از تمام تیم های داوری دیگر کشورها بالاتر است و این موضوع با موفقیت رقیه مصطفوی در کلاس های آموزشی داوری و قضاوت های خوب فریبا احدی و حضور لیلی توکلی در هیئت ژوری تایلند نشان داده شد.

آشوری افزود: باتوجه به اینکه تیم ملی مردان والیبال نشسته ایران در فینال رقابت ها حضور داشت، قضاوت در مرحله رده بندی را بر عهده من گذاشتند و خوشحالم که در مجموع داوران ما توانستند نمرات خوبی را از هیئت ژوری مسابقات دریافت کنند و عملکرد موفقی داشته باشند.

وی عنوان کرد: در ایران در رشته والیبال نشسته لیگ برتر و لیگ دسته یک به صورت حرفه ای برگزار می شود و همین امر باعث شده تا داوران ما نیز به صورت حرفه ای عمل کنند و نسبت به داوران دیگر کشورها تجربه بیشتری در امر قضاوت داشته باشند و بدون مشکلی دیدارهای مختلف آسیایی یا جهانی را داوری کنند.

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال نشسته در پایان گفت: والیبال نشسته ایران هم در بخش تیم های ملی و هم در بخش داوری عملکرد خوبی در مسابقات مختلف داشته است و در رقابت های قهرمانی آسیا هم شاهد موفقیت تیم ملی و داوران کشورمان بودیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu