1403/5/17

کد خبر: 17770

1400-10-11 13:25:24

۴ اردوی آماده سازی ویژه تیراندازان اعزامی به رقابت های جهانی/ رویکرد انجمن در تشکیل تیم ملی ب آموزش غیر متمرکز است

دکتر جلیل کوهپایه زاده، از برگزاری ۴ مرحله اردوی آماده سازی برای پنج تیرانداز اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان استرالیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ جلیل کوهپایه زاده، رئیس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در سیدنی گفت: اعزام ملی پوشان ۱۷ مهر ماه انجام می شود، با توجه به تغییرات انجمن، ۴ مرحله اردوی آماده سازی برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است که امیدواریم با حضور مربیان جدید و در فرصت باقی مانده، بتوانیم برنامه های تمرینی را به خوبی اجرای کنیم.

کوهپایه زاده افزود: برنامه ریزی کوتاه مدت انجمن پاراتیراندازی، آماده سازی این پنج ملی پوش برای مسابقات جهانی سیدنی و کسب سهمیه کامل رقابت های پارالمپیک توکیو است که اولین مرحله ی اردوهای آماده سازی آن از دهم این ماه آغاز شده و تا ۲۰ تیر در سالن فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برنامه های بلندمدت انجمن نیز شامل توسعه آموزش، استعدایابی، آمادگی برای مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۲ و تشکیل تیم ملی ب است. به همین دلیل، ورزشکارانی که رکوردهای قابل قبولی دارند، رها نخواهند شد و با برگزاری رکوردگیری های مقطعی و ارزیابی عملکردشان به تشخیص انجمن و کادر فنی تیم ملی، تحت نظارت خواهند بود.

رئیس انجمن پاراتیراندازی تاکید کرد: یکی از اهداف تشکیل تیم ملی ب، پشتوانه سازی و ایجاد فضای رقابتی است و رویکرد انجمن در تشکیل و آموزش تیم ملی ب، غیر متمرکز خواهد بود. این تیم از طریق سنجش نتایج مسابقات آزاد منطقه ای مجددا کنترل می شود تا با شناسایی و پرورش استعدادها به کمک کارشناس استعدادیاب و مربیان استانی، بتوانیم نفرات مناسب را جذب کنیم.

دکتر جلیل کوهپایه زاده در پایان گفت: در انجمن از مساله آموزش نیز غافل نیستیم و تلاش می کنیم با بهره گیری از اساتید مجرب دوره های مربیگری و داوری بین المللی را برای رشد و پویایی مربیان و داوران برگزار کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu