1403/5/18

کد خبر: 18633

1400-10-11 13:25:24

از عملکردم در مسابقات جهانی قزاقستان راضی هستم/ هدفم در رقابت های امارات کسب مدال طلا است

 

صلحی پور گفت: در مسابقات جهانی قزاقستان توانستم نسبت به مکزیک رنگ مدال و جایگاه ام را ارتقا دهم.

سیدحامد صلحی پور ملی پوش پارا وزنه برداری کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: مسابقات جهانی نورسلطان در سطح بالایی برگزار شد و به دلیل اینکه یکی از ورودی های سهمیه های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بود تعداد شرکت کننده ها زیاد بود و می توانم بگویم در ادوار ورزشی ام این دومین مسابقاتی بود که در این سطح برگزار می شد.

وی ادامه داد: در رقابت های جهانی مکزیک در مکان دوم ایستادم و خوشبختانه در این مسابقات علاوه بر اینکه رکورد آسیایی خودم را یک کیلوگرم ارتقا دادم توانستم با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی نسبت به مکزیک در جایگاه بهتری قرار بگیرم و از عملکردم در نورسلطان راضی هستم.

دارنده مدال طلا جهان درباره حریفان خود عنوان کرد: در مسابقات آسیایی ژاپن و پاراآسیایی جاکارتا وزنه برداری از امارات حریف من بود اما در این رقابت ها این ورزشکار غایب بود و حریفانی از چین و کوبا حضور داشتند که بعد از من در مکان های دوم و سوم ایستادند.

ملی پوش پارا وزنه برداری در پایان گفت: هدف اصلی من کسب مدال طلا در مسابقات پیش رو است و بعد از آن برای رکورد شکنی برنامه ریزی می کنم. اکنون باید برای رقابت های امارات آماده شوم تا بتوانم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را بدست آورم و در توکیو با کسب خوش رنگ ترین مدال برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu