1403/5/18

کد خبر: 19335

1400-10-11 13:25:24

آرزو دارم در جمع پنج بازیکن برتر پارالمپیک باشم/ با تماشای برنامه ورزش شروعی دوباره روحیه ام تغییر کرد

ملی پوش بسکتبال با ویلچر کشورمان از آشنایی خود با این رشته و لژیونر شدن در ترکیه گفت.

محمد محمدنژاد ملی پوش بسکتبال با ویلچر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: سال ۱۳۸۷ در سانحه تصادف دچار معلولیت شدم و نزدیک به یک سال شرایط روحی مناسبی نداشتم. اما با دیدن برنامه ورزش شروعی دوباره روحیه ام تغییر کرد و به رشته بسکتبال با ویلچر علاقه مند شدم.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۸۸ وارد باشگاه ایثار قم شدم و از همان زمان تاکنون در این رشته فعالیت دارم. در این مدت همراه با تیم ملی جوانان در تورنمنت‌های مختلف حضور داشتم و توانستم در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در جمع پنج بازیکن برتر آسیا قرار بگیرم. پس از آن نیز با تیم ملی بزرگسالان چهارمی جهان و قهرمانی بازی های پاراآسیایی را تجربه کردم و اکنون به عنوان لژیونر در لیگ ترکیه بازی خواهم کرد.

ورزش در زندگی من معجزه کرد

محمدنژاد افزود: ورزش در زندگی من معجزه کرد و توانستم در کنار آن درس ام را ادامه دهم و وارد جامعه شوم. توصیه می کنم که افراد دارای معلولیت وارد دنیای ورزش شوند تا مانند من معجزه آن را احساس کنند.

آرزو دارم در جمع پنج بازیکن برتر پارالمپیک باشم

ملی پوش بسکتبال با ویلچر عنوان کرد: آرزو دارم تیم ملی در پارالمپیک روی سکو باشد و لحظات جاکارتا در توکیو تکرار شود و من هم بتوانم در این رویداد جهانی جزو پنج بازیکن برتر باشم. البته برای رسیدن به این آرزو تمام تلاشم را به کار گرفته ام.

لژیونر بودن اعتماد به نفس بازیکن را افزایش می دهد

وی درباره بازی در ترکیه اظهار داشت: حضور در تیم های باشگاهی سایر کشورها باعث می شود بازیکن از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کند و اعتماد به نفس‌اش بیشتر شود و در نهایت کمک زیادی به افزایش آمادگی بازیکن خواهد کرد.

قهرمانی در ژاپن انگیزه تیم را برای مسابقات AOZ افزایش داد

دارنده مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در مورد تورنمنت ژاپن گفت: تیم های قدرتمندی در این تورنمنت حضور داشتند و بازی های خیلی خوبی داشتیم و خوشبختانه توانستیم عنوان قهرمانی این رویداد را از آن خود کنیم و این اتفاق انگیزه تیم را برای مسابقات AOZ بیشتر کرد.

محمدنژاد تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و دیگر ملی پوشان تیم نیز عملکرد حرفه ای دارند و این تورنمنت ها می تواند کمک بزرگی برای افزایش هماهنگی بین بازیکنان تیم باشد چرا که ملی پوشان ما به بازی وارد هستند و تنها نیاز به فضایی دارند که هماهنگی لازم را پیدا کنند و آماده مسابقات شوند.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر در پایان اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی آلمان و قهرمانی در آسیا، تورنمنت ژاپن فرصتی بود تا باز هم سایر تیم ها با قدرت تیم ملی ایران آشنا شوند و کادر فنی ما نیز شناخت بهتری از نقاط قوت و ضعف تیم پیدا کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu