1403/5/18

کد خبر: 19428

1400-10-11 13:25:24

عملکرد تیم ملی در رقابت های ژاپن را ارزیابی می کنیم/ آغاز مسابقات باشگاهی به زودی

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشورمان از برنامه های تیم های ملی و لیگ این رشته خبر داد.

مهرداد آگین، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: دومین مرحله اردو تیم ملی بانوان برگزار شد و امیدواریم که ملی پوشان از جهت فنی به استاندارهای لازم برسند و ما حمایت میزبان و با جذب اسپانسر بتوانیم این تیم را راهی رقابت های AOZ کنیم.

وی درباره تیم ملی مردان عنوان کرد: در این تیم از بازیکنان مستعد و جوان لیگ دعوت کردیم که عملکرد آنها را در تورنمنت ترکیه مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم و بازیکنانی که توانسته بودند موفق عمل کنند در ادامه اردوها و تورنمنت ژاپن نیز تیم را همراهی کردند.

رئیس انجمن ادامه داد: در تورنمنت اخیر تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی نیز حضور داشتند و سطح رقابت ها بسیار بالا بود و این موضوع به افزایش آمادگی ملی پوشان کمک زیادی کرد. در این رویداد لژیونرها را در اختیار داشتیم و بازیکنان با ارائه بازی خوب توانستند قهرمان این تورنمنت را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: در این تورنمنت توانستیم از ظرفیت تمام بازیکنان تیم استفاده کنیم و خوشبختانه به هدف اصلی مان که پیروزی برابر تیم اصلی استرالیا بود رسیدیم و قدرت این تیم در ذهن بازیکنان ما شکسته شد که این برد باعث افزایش روحیه تیم ما برای رقابت های آسیا و اقیانوسیه تایلند شد.

آگین اظهار داشت: تیم ملی مردان ما بسیار قدرتمند است و اگر توجه لازم را به آن داشته باشیم و بتواند در تورنمنت های مختلف شرکت کند به طور حتم در رویدادای جهانی و آسیایی بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تیم های ملی بیشتر از اردو به بازی های تدارکاتی نیاز دارند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و مهارت لازم برای دیدار مقابل تیم ها پیدا کنند. تورنمنت ترکیه و ژاپن برای تیم ما فرصت مناسبی بود و امیدواریم که بتوانیم باز هم تیم را به این گونه رقابت ها اعزام کنیم تا سطح آمادگی بازیکنان افزایش یابد.

آگین در ادامه درباره لیگ مردان اظهار داشت: جلساتی در این زمینه با حضور نماینده تیم های شرکت کننده در لیگ برگزار شد و تصمیمات اتخاذ شده را به استان ها ابلاغ کردیم و مقرر گردید که هیئت ها در خصوص تیم های خود اعلام آمادگی کنند و به زودی این رقابت ها را آغاز می کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما کمک به تیم ملی است و در همین راستا برنامه های لیگ دسته یک و برتر مردان را برنامه ریزی می کنیم.

رئیس انجمن بسکتبال در پایان گفت: در نظر داریم جلسه فنی برای آنالیز عملکرد تیم ملی در تورنمنت ژاپن برگزار کنیم و براساس شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم، برنامه اردوهای تیم ملی برای مسابقات AOZ را تنظیم نماییم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu