1403/5/18

کد خبر: 19681

1400-10-11 13:25:24

سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را در ایتالیا قطعی می کنم

عزیزی، ملی پوش پارا تکواندو کشورمان از اهداف و آرزوی ورزشی خود گفت.

اصغر عزیزی، ملی پوش پارا تکواندو کشورمان، در گفتگو روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: رقابت های قهرمانی اروپا به میزبانی ایتالیا در آبان ماه سال جاری برگزار می شود که آخرین فرصت برای ورزشکارانی است که می خواهند از طریق سیستم رنکینگ سهمیه خود را قطعی کنند و من نیز باید در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشم تا مانع امتیازگیری حریفانم شوم.

وی ادامه داد: حدود ۷ سال است که در این رشته فعالیت دارم و تاکنون دو مدال طلا مسابقات قهرمانی جهان و ۲ مدال طلا رقابت های آیواز را بدست آوردم و اکنون آرزوی ورزشی ام این است که بتوانم مدال طلا پارالمپیک را نیز بدست آورم.

عزیزی افزود: اکنون تمام هدف من این است که با بهترین عملکرد بتوانم سهمیه ام را در رقابت های قهرمانی اروپا قطعی کنم و پس از آن با تمرینات مناسب روی سکو پارالمپیک قرار بگیرم.

وی عنوان کرد: شناخت خیلی خوبی از حریفانم دارم و اکنون در اردو تیم ملی با تمرینات مناسبی که کادرفنی برای من در نظر گرفتند به طور حتم می توانم با آمادگی کامل در مسابقات ایتالیا شرکت کنم و با کسب مدال طلا سهمیه دوم ایران در این رشته را بدست آورم.

ملی پوش پاراتکواندو در پایان گفت: از مسئولین می خواهم که مانند گذشته از تیم ملی ما حمایت کنند تا بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو بدست آوریم و در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از مدال آوران کاروان کشورمان باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu