1403/5/18

کد خبر: 19774

1400-10-11 13:25:24

ترکیب تیم ملی نسبت به بازی های پاراآسیایی جاکارتا تغییر کرده است

آزاده معینی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از برنامه ها و اهداف تیم گفت.

آزاده معینی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: تاکنون ۳ مرحله اردو آمادگی را پشت سر گذاشتیم و ما از همان اردو اول بازیکنان تیم ملی را با هدف جوانگرایی دعوت کردیم و اکنون حدود ۵۰ درصد بازیکنان ما جوان هستند.

وی ادامه داد: ترکیب تیم ملی نسبت به بازی های پاراآسیایی جاکارتا تغییر کرده است و سعی می کنیم لیست نهایی تیم برای مسابقات تایلند را ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل دهند تا در کنار فرصت دهی به جوانان از تجربه دیگر ملی پوشان هم استفاده کنیم.

معینی افزود: در رقابت های آسیا و اقیانوسیه AOZ تایلند سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می شود و ما تمام هدفمان کسب این سهمیه در کنار نمایش بهترین عملکرد تیم است و امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات به این مهم دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: در این اردو تمرینات را بر اساس تقویت کار دفاعی تنظیم کردیم تا نقاط ضعف تیم در این بخش رفع شود و بتوانیم دفاع خوبی در مسابقات داشته باشیم. چرا که در بسکتبال کار دفاعی مهم تر از حمله است و برای رسیدن به پیروزی باید دفاع خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که از تیم ملی بانوان هم حمایت کردند و امیدوارم تا زمان مسابقات با برگزاری اردوهای مناسب سطح آمادگی ملی پوشان را ارتقا دهیم و در بهترین شرایط راهی تایلند شویم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu