1403/5/18

کد خبر: 19994

1400-10-11 13:25:24

آغاز اولین اردوی متمرکز تیم ملی پارا دو و میدانی در مجموعه آفتاب انقلاب

 

بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دو و میدانی کشورمان از آغاز اردوهای متمرکز این رشته در شهر تهران خبر داد.

بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دوومیدانی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: اردوهای متمرکز تیم ملی پارا دوومیدانی به منظور آمادگی برای رقابت های جهانی ۲۰۱۹ امارات با حضور ۱۴ ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین از روز جمعه ۱۹ مهر ماه در مجموعه آفتاب انقلاب آغاز شده است.

وی ادامه داد: هاشمیه متقیان، امان‌اله پاپی، مهناز امینی (خوزستان)، علی محمدیاری (تهران)، حامد امیری، سجاد محمدیان، هادی کاییدی (لرستان)، مهران نکویی‌مجد، فرهاد کهریزی (کرمانشاه)، اسداله عظیمی (آذربایجان‌شرقی)، محمدرضا احمدی (بوشهر)، سید علی‌اصغر جوانمردی (فارس)، علیرضا مختاری، داود علی‌قاسمی (اصفهان) ۱۴ ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر محسن شاهرخی، مصطفی بهرامی، زهرا کرم‌زاده مربیان تیم ملی به تمرین می پردازند.

رضایی افزود: در این اردو دو کلاس توجیهی در مورد تغذیه ورزشکاران توسط کمیته ملی پارالمپیک برای ملی پوشان پیش بینی شده است که در فدراسیون برگزار می شود.

رئیس انجمن در پایان گفت: این مرحله از اردو تا ۲۴ مهر ماه در تهران ادامه دارد و پس از آن اردو متصل به اعزام در ابتدای آبان ماه برگزار می شود و تیم ملی در دو بخش راهی کشور امارات خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu