1403/5/19

کد خبر: 20822

1400-10-11 13:25:24

برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته پارالمپیک در آذربایجان شرقی، زنجان و خراسان رضوی

هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان های آذربایجان شرقی، زنجان و خراسان رضوی برنامه های هفته بزرگداشت پارالمپیک را برگزار کردند.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ همزمان با هفته پارالمپیک، مسابقات و برنامه های ورزشی در هیئت های استانی کشور برگزار شد.

برگزاری جلسات هماهنگی پارالمپیک درآذربایجان شرقی

مسئولین هیئت آذربایجان شرقی آخرین جلسه هفته پارالمپیک را در دفتر ریاست سازمان تربیت بدنی برگزار کردند و مقرر شد در برنامه این استان ۲۵۰۰ دانش آموز معلول و ID، نابینا در سالن شهید اقدمی تبریز به همراه خانواده های خود، مسئولین استان، هنرمندان، قهرمانان پارالمپیک حضور داشته باشند.

نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در خراسان رضوی

در هیئت خراسان رضوی به مناسبت هفته پارالمپیک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. همچنین محمدی فر رئیس هیئت به همراه خانم رمارم عضو شورای اسلامی شهر مشهد از آسایشگاه شهید فیاض بخش بازدید داشتند و همراه با امیر زارعی معاون محترم ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول مزار شهدا را غبار روبی و گلباران کردند.

برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در زنجان

در دو مدرسه شهید قاصدی و طلیعه استان زنجان برنامه های متنوع ورزشی با حضور مسئولان هیئت و کارشناسان اداره  آموزش استثنایی این استان برگزار شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu