1403/5/20

کد خبر: 21410

1400-10-11 13:25:24

رسیدن به مدال طلا پارالمپیک آرزوی دیرینه ورزشی ام است

ملی پوش پارا دوومیدانی گفت: آرزوی دیرینه ورزشی ام کسب مدال طلا پارالمپیک است که برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

مهران نکویی مجد در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: از طریق برنامه های صداوسیما با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا شدم و ابتدا در فوتبال هفت نفره فعالیتم را آغاز کردم و در این رشته توانستم در مسابقات آسیایی و جهانی مدال های خوش رنگی کسب کنم.

وی ادادمه داد: از سال ۱۳۹۱ وارد پارا دو و میدانی و ماده پرتاب وزنه شدم و خوشبختانه مدال های جهانی و آسیایی در این رشته بدست آوردم و در پارالمپیک ریو در جایگاه چهارم ایستادم. آرزوی دیرینه ورزشی ام کسب مدال طلا پارالمپیک است که برای رسیدن به آن تلاش زیادی می کنم.

دارنده مدال نقره قهرمانی جهان افزود: خانواده ام مشوق اصلی ام برای حضور در ورزش بود و اکنون علاوه بر من، خواهر و برادرم نیز در رشته های کبدی و کشتی فعالیت می کنند. حمایت آنها باعث شد تا من بتوانم در مسابقات مختلف با کسب مدال، پرچم ایران را به اهتزاز در آورم.

نکویی مجد در پایان گفت: ورزش جانبازان و معلولین را به افراد مختلف معرفی کردم تا آنها نیز با ورود به دنیای حرفه ای، انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و در مسابقات مختلف مدال آور کاروان ایران باشند.

گفتنی است مهران نکویی مجد در رقابت های قهرمانی جهان که آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور امارات برگزار گردید موفق به کسب مدال نقره و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ماده پرتاب وزنه شد

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu