1403/5/20

کد خبر: 21917

1400-10-11 13:25:24

دکتر علیمرادی برای تصدی پست ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ثبت نام کرد

دکتر کرم اله علیمرادی، برای تصدی پست ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین ثبت نام کرد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون؛ ثبت نام کاندیداهای انتخابات از  ۱۸ آذر ماه آغاز شده است و بر همین اساس، امروز شنبه ۳۰ آذر، کرم اله علیمرادی جانباز  ۵۰ درصد و آزاده ی سرافراز هشت سال دفاع مقدس، به عنوان هفتمین کاندیدا، برای تصدی پست ریاست فدراسیون، با حضور در دبیرخانه مجمع، اقدام به ثبت نام کرد.

دکتر علیمرادی فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی و دکترای تخصصی تغذیه ورزشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است که مدرک جهانی و آسیایی پزشک تیم از فدراسیون جهانی و آسیایی پزشکی ورزشی و مدرک مربیگری پیشرفته در فوتبال زیر نظر باشگاه باسک اسپانیا را دارد و تاکنون عضویت در کمیته ضد دوپینگ کنفدراسیون پزشکی ورزشی آسیا، دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشور از سال های ۸۵ تا ۸۸ و ریاست فدراسیون های پزشکی ورزشی، ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری های خاص را در کارنامه فعالیت های خود داشته است.

تاکنون نقی مهدوی، محمدرضا موچانی، محمدحسن قادری، جعفر عسگری، روزبه زورقی، مرتضی شعاعی و کرم‌اله علیمرادی برای پست ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ثبت نام کرده اند.

 افراد واجد شرایط و علاقه مند به احراز این پست، می توانند تا فردا یکم دی ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعدازظهر اقدام به دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز خود در دبیرخانه مجمع نمایند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu