1403/5/20

کد خبر: 22413

1400-10-11 13:25:24

فرهادی: با ورزش معلولیت را فراموش کردم/ تنها آرزویم کسب مدال پارالمپیک است

ملی پوش والیبال نشسته بانوان گفت: حضور در دنیای حرفه ای ورزش باعث شد تا معلولیتم را فراموش و توانایی‌هایم را باور کنم.

نسرین فرهادی، ملی پوش والیبال نشسته بانوان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: سال ۱۳۷۰، زمانی که ۱۶ ساله بودم به دلیل بیماری، دچار معلولیت شدم اما به دلیل علاقه زیادی که به والیبال داشتم، با کمک معلمانم توانستم به دنیای این رشته وارد شوم و با شرکت در آزمون استعدادیابی، به تیم ملی راه پیدا کنم.

وی ادامه داد: حضور در دنیای حرفه ای ورزش باعث شد تا معلولیتم را فراموش و توانایی هایم را باور کنم. به همین دلیل است که به تمام افراد دارای معلولیت انجام ورزش را پیشنهاد می کنم، چرا که با ورزش شخصیت جدیدی برای آنها ساخته می شود.

بانوی والیبال نشسته کشورمان افزود: دنیای من با ورزش آمیخته شده است و اگر روزی به عنوان ورزشکار از تیم ملی والیبال نشسته خداحافظی کنم، به طور حتم به عنوان مربی فعالیتم را ادامه خواهم داد.

وی عنوان کرد: در طول این سال‌ها که همراه تیم ملی در رویدادهای مختلف حضور داشتم، توانستم مدال بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را بدست آورم و اکنون تنها آرزوی ام ایستادن روی سکوی پارالمپیک است تا مدال این بازی‌ها را در کارنامه ام ثبت کنم.

ملی پوش والیبال نشسته بانوان تصریح کرد: ترکیب تیم جوان شده است و تمام بازیکنان از انگیزه بالایی برای رسیدن به سهمیه پارالمپیک و مدال این بازی‌ها برخوردار هستند و این موضوع در اردوها به خوبی مشهود است و مطمئنم افتخار آفرینی تیم ملی بانوان در پارالمپیک ۲۰۲۰ دور از دسترس نخواهد بود و ما می توانیم برای کاروان کشورمان در توکیو مدال آور باشیم.

فرهادی اظهار داشت: در طول این سال‌ها خانواده ام مشوقم بودند و از من حمایت کردند تا در کنار ورزش حرفه‌ای بتوانم تا مقطع ارشد، تحصیلاتم را ادامه دهم.

ملی پوش والیبال نشسته بانوان در پایان گفت: از مربیان ام و کادر فنی تیم ملی که به من کمک کردند تا در این رشته موفق باشم تشکر می کنم. همچنین از مسئولان فدراسیون و آقای هادی رضایی برای حمایت‌ از تیم ملی والیبال بانوان قدردانی می کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu