1403/5/21

کد خبر: 22832

1400-10-11 13:25:24

موسوی: حضورم در مسابقات تجدید خاطره بود/ دخترم مشوقم شد

موسوی گفت: پس از سال ها دوری از مسابقات، در بیست و ششمین دوره رقابت های قهرمانی کشور شرکت کردم و حس خوبی از حضور دوباره ام دارم.

سیدحبیب اله موسوی، پارا وزنه بردار دسته ۹۷ کیلو، پس از قهرمانی در رقابت‌های کشوری مردان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: از سال‌ ۷۲ با رشته وزنه برداری به دنیای ورزش افراد دارای معلولیت وارد شدم و یکسال بعد در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم و از سال های بعد نیز توانستم در این رقابت ها مدال آوری کنم. وی ادامه داد: حدود ۱۳ سال عضو تیم ملی بودم و در طول آن مدت مدال های مختلفی را در میادین جهانی کسب کردم. اما از حدود ۱۰ سال پیش از مسابقات فاصله گرفتم و اکنون نیز در مقطع دکتری در رشته فیزیولوژی ورزش مشغول تحصیل و تدریس هستم.

  با تشویق های دخترم در رقابت‌های امسال حاضر شدم موسوی افزود: پس از سال ها، با اصرارهای دخترم در این رقابت‌ها حاضر شدم و این تجربه برایم تجدید خاطره بود. حضور پیشکسوتان باعث افزایش انگیزه جوانان است موسوی تاکید کرد: حضور پیشکسوتان در این مسابقات باعث افزایش انگیزه برای جوانان است و ما می توانیم به پیشرفت این نسل کمک کنیم تا آنها نیز مسیر موفقیت را طی کنند. اکنون تیم های دنیا در حال آماده سازی هستند و اگر پشتوانه سازی نکنیم از سکوهای قهرمانی دور خواهیم شد. پارا وزنه بردار در پایان گفت: امیدوارم که در آینده پس از اتمام تحصیلاتم، بتوانم در عرصه مربیگری این رشته فعالیتم را ادامه دهم و به شناسایی و پرورش استعدادهای پارا وزنه برداری کشورم کمک کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu