1403/5/21

کد خبر: 23218

1400-10-11 13:25:24

حدادی: نفرات برتر رقابت‌های لیگ را به اردو تیم ملی دعوت می کنیم/ به دنبال برگزاری مسابقات کشوری در بخش بانوان هستیم

رئیس انجمن فوتبال روی میز جانبازان و معلولین درباره رقابت‌های باشگاهی توضیحاتی ارائه داد.

سید‌مصطفی حدادی، رئیس انجمن فوتبال روی میز پس از پایان رقابت‌های باشگاهی، در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بیان کرد: بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور و با توجه به درخواست ورزشکاران، اولین دوره مسابقات لیگ را با حضور ۱۰ تیم در دو مرحله رفت و برگشت برگزار کردیم.

 

وی ادامه داد: سطح کیفیت مسابقات بسیار بالا بود و بازیکنان جدیدی در تیم‌ها حضور داشتند که از عملکرد خوبی برخوردار بودند و به همین دلیل در آینده به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

حدادی افزود: بعد از برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی، مسئولان بعضی هیئت‌ها در خواست حضور دو تیم از هر استان را در مسابقات سال آینده مطرح کردند که این موضوع نشان از استقبال تیم‌ها دارد و به طور حتم در مسابقات سال آینده شاهد حضور تعداد زیادی از ورزشکاران خواهیم بود.

رئیس انجمن عنوان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، به دنبال برگزاری لیگ باشگاهی و مسابقات قهرمانی کشور در سال آینده نیز هستیم تا ورزشکاران از فضای رقابت ها دور نمانند و بتوانیم استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم.

وی بیان کرد: از عملکرد داوری در این مسابقات راضی هستم و ما در همین دوره از لیگ، کلاس توجیهی برای داوران برگزار کردیم تا با آخرین قوانین این رشته آشنا شوند و به طور حتم دوره های داوری و مربیگری این رشته را برگزار خواهیم کرد تا در مسابقات آتی با حضور حداکثری داوران همراه باشیم و با پرورش مربیان، بتوانیم این رشته ورزشی را در سطح کشور گسترش دهیم.

وی در مورد راه اندازی این رشته در بخش بانوان اظهار داشت: در نظر داریم، در این گروه نیز مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی را با حمایت مسئولان فدراسیون برگزار نماییم.

رئیس انجمن در پایان گفت: جلسات مختلفی را با حامیان مالی برگزار کرده‌ایم که در نهایت مقرر شد حدود ۶۰ میز برای این رشته تهیه شود و به هر استان بر اساس جمعیتی که دارد تعدادی از این میزها ارسال شود. امیدوارم که تجهیزات هیئت‌ها به اندازه‌ای افزایش پیدا کند که در سال‌های آتی شاهد میزبانی استان‌ها در مسابقات کشوری باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu