1403/5/7

کد خبر: 2322

1400-10-11 13:25:24

دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو آذر ماه امسال برگزار می شود

مسعود لشگری، رئیس انجمن پاراتکواندو، از برگزاری دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور در نیمه دوم آذر ماه سال جاری خبر داد.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان پیش بینی شده و در گام اول استان های متقاضی می بایست نسبت به تکمیل فرم ثبت نام که از سوی معاونت ورزش قهرمانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ارسال شده، تا ۵ آذر ماه اقدام نمایند.

لشگری خاطر نشان کرد: افرادی که دارای کمربند در تکواندو باشند، اعم از ورزشکاران خانم و آقا، می توانند نسبت به حضور در این مسابقات اقدام کنند و چنانچه در بخش بانوان نیز به حد نصاب برسیم، مسابقات قهرمانی کشور برای آنها نیز برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن پاراتکواندو افزود: این مسابقات با همکاری فدراسیون های تکواندو و جانبازان و معلولین و همزمان با مسابقات امید فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

وی گفت: رقابت ها در مواد (K41 - K44) – (P31 - P34)، در نیمه دوم آذر ماه برگزار می شود و پس از اتمام مهلت ثبت نام و بررسی شرایط، میزبان نیز مشخص خواهد شد.

لشگری در پایان اعلام کرد: با توجه به استعداد یابی در خصوص این رشته، نفراتی که در خلال مسابقات قهرمانی کشور شناسایی شوند و معیارهای مورد نظر کادر فنی را داشته باشند، به اردوهای تیم ملی راه خواهند یافت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu