1403/5/21

کد خبر: 23343

1400-10-11 13:25:24

جلسه هم اندیشی نواب رئیس انجمن های ورزشی فدراسیون

جلسه هم اندیشی نواب رئیس بانوان انجمن های ورزشی، ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه هم اندیشی نواب رئیس بانوان انجمن های ورزشی، ظهر امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه نصیری، نایب رئیس بانوان فدراسیون، گزارش عملکرد ورزش بانوان از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون را ارائه داد و سپس به اهم برنامه های اجرایی فدراسیون تا پایان سال جاری اشاره کرد.

وی در ادامه به سهمیه های کسب شده توسط بانوان دارای معلولیت جهت حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و مسابقات آتی کسب سهمیه و روند آماده سازی ملی پوشان اشاره کرد. همچنین درباره پشتوانه سازی تیم های ملی، جوانگرایی، استعدادیابی و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، باشگاهی و اردوهای تیم ملی با هدف آمادگی حضور در رقابت های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ و پاراآسیایی ۲۰۲۲ بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه به جمع بندی تقویم ورزشی پیشنهادی سال ۱۳۹۹ و لزوم توجه به دوره های آموزشی و دانش افزایی مربیان و داوران پرداخته شد.

همچنین در حاشیه این نشست از خانم ها اکرم ابوالقاسم، زهرا میربابایی و مریم دهستانی به عنوان نواب رئیس سابق انجمن های والیبال نشسته، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر تقدیر به عمل آمد.

در پایان حکم مریم روشن اخگر نایب رئیس جدید انجمن والیبال نشسته اهدا گردید.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu