1403/5/22

کد خبر: 23974

1400-10-11 13:25:24

دکتر اسبقیان آغاز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت

ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین آغاز سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دکتر اسبقیان ریاست فدراسیون، هم‌زمان با آغاز نوروز و فصل بهار، با صدور پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به مردم شریف ایران، جامعه ورزش و به خصوص خانواده ورزش جانبازان و معلولین تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم بر روح پر فتوح امام راحل و شهدا درود می‌فرستم و برای رهبر عزیز و فرزانه‌مان آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.

آغاز سال ۱۳۹۹ را خدمت ملت شریف ایران، جامعه ورزش به خصوص ورزشکاران، قهرمانان، مربیان تیم‌های ملی، روسای هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی جانبازان و معلولین تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امیدوارم در سال جدید تمام ورزشکاران و مردم عزیز ایران با مد نظر قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رعایت دستورهای بهداشتی تکلیف است، دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی و ستاد مقابله با بیماری کرونا را رعایت کرده تا به کاهش این بیماری و انتقال آن کمک کنند و شعار در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم را رعایت کنند.

در سالی که گذشت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند که می‌بایست این شهادت افتخارآمیز را تبریک و هم فقدان ایشان را تسلیت گفت. همچنین درگذشت سیامند رحمان، قهرمان ایران و جهان، همه ما را متاثر کرد. سال‌ها طول می‌کشد تا جای این پهلوان خندان و با اخلاق پر شود.

عدم حضور سیامند رحمان در پارالمپیک ۲۰۲۰ برای ما ضایعه بزرگی است. امیدوارم بتوانیم دین مان را به این پهلوان و خانواده او ادا کنیم.

برنامه ما این است که به استان کرمان سفر کنیم و بر مزار شهدا و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حاضر شویم و همچنین با سفر به استان آذربایجان غربی و اشنویه بر مزار پهلوان ایران سیامند رحمان حاضر شویم و با خانواده این قهرمان دیدار کنیم.

در پایان از خداوند متعال می‌خواهم هر چه زودتر بیماری کرونا از کشور ما رخت بربندد و ایران سراسر شادی و سلامتی باشد.

بر اساس فرمایش رهبر گرانقدر انقلاب، ما می‌توانیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و قطعا ما به عنوان سربازان ولایت این‌کار را خواهیم کرد.

من وظیفه‌ی خود می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های همکارانم در فدراسیون و برادرم دکتر صمیمی، ریاست سابق و همچنین آقای خسروی‌وفا و همکاران‌ پارالمپیک تشکر و قدردانی می‌کنم و آرزوی توفیق برای همه دارم.

امیدوارم سالی توام با موفقیت، سلامتی داشته باشیم."

سیدمحمد شروین اسبقیان

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu