1403/5/22

کد خبر: 24021

1400-10-11 13:25:24

شجاعی: برای سلامتم و به احترام ایثار کادر درمانی در خانه تمرین می‌کنم/ سبزه هفت سین سمبل زندگی است

 

بانوی ملی‌پوش تیم تیراندازی جانبازان و معلولین درباره اهداف و برنامه‌های خود توضیحاتی را ارائه داد.

 

 

رقیه شجاعی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره شرایط تمرینی این روزهای خود بیان کرد: پیش از شروع بیماری کرونا، برای صرفه‌جویی در وقت و نیز به دلیل سخت بودن حمل تفنگ، در منزل تمرین می‌کردم و اکنون با توجه به شیوع این بیماری و به احترام ایثار کادر درمانی در خانه تمرین می‌کنم تا علاوه بر حفظ آمادگی‌ام، دستورات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت کنم.

وی ادامه داد: در منزل شرایط را به گونه‌ای مهیا کردم که هم با ساچمه و هم به صورت خشک تمرین کنم. البته زمانی که تمریناتم با ساچمه است، اعضا خانواده در اتاق دیگری قرار دارند که مشکلی ایجاد نشود.

ورزشکاران دارای معلولیت به تمرین در خانه آشنا هستند

شجاعی افزود: بیشتر افراد دارای معلولیت به دلیل شرایط جسمانی که دارند زمان زیادی را در خانه به سر می‌برند. به همین دلیل تمرین برای ورزشکاران جانباز و معلول در منزل خیلی سخت نیست و آنها به این شرایط واقف هستند. امیدوارم که تمام ورزشکاران کشورم با تمرین در خانه آمادگی خود را حفظ کنند.

 

از مردم می‌خواهم در منزل بمانند

دارنده مدال برنز جام جهانی العین تاکید کرد: از مردم می‌خواهم با ماندن در منزل، علاوه بر حفظ سلامتی خود، به کاهش انتقال بیماری کرونا کمک کنند تا به زودی این ویروس از کشورمان برود و سلامتی به ایران عزیزمان برگردد.

 تولدم در مسابقات امارات یکی از شیرین‌ترین خاطره‌های نوروزی‌ام بود

وی در مورد سفره هفت سین و خاطرات نوروز عنوان کرد: سبزه را خیلی دوست دارم چرا که احساس خوبی را در من زنده می‌کند. شیرین‌ترین خاطره‌ام به نوروزی بر می‌گردد که همراه تیم ملی در مسابقات جهانی امارات سال نو را تحویل کردم و کادر فنی تولدم را جشن گرفت. از این اتفاق شگفت زده شدم و در کنار هم تیمی‌ها و کادر فنی لحظات خوبی را تجربه کردم.

در سال جدید دو هدف را دنبال می‌کنم

دارنده‌ی طلای رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: در سال جدید دو هدف دارم، اول سعی می‌کنم در تمام رویدادها برای کشورم افتخار آفرینی کنم و دوم، می‌خواهم سطح تمریناتم را بالا ببرم و مستمر، با انگیزه و قدرت بیشتری تمرین کنم تا به هدف اولم برسم.

توکیو، نخستین تجربه حضورم در پارالمپیک خواهد بود

ملی‌پوش پاراتیراندازی در پایان گفت: توکیو نخستین تجربه‌ام در پارالمپیک خواهد بود و سعی می‌کنم در این رویداد بزرگ با لذت بردن از مسابقه در آن، برای کاروان کشورم افتخار آفرینی کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu