1403/5/22

کد خبر: 24476

1400-10-11 13:25:24

تنیس روی میز دلیل آشنایی ما شد/ در دوران قرنطینه تمرین در خانه و مطالعه مهم ترین فعالیت های ما هستند

زوج جوان و ملی‌پوش پینگ پنگ کشورمان از اهداف خود در دنیای ورزش معلولین و فعالیت هایشان در این روزهای قرنطینه صحبت کردند.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این زوج ورزشکار در سال ۲۰۱۷، بعد از مسابقات پاراآسیایی جوانان امارات با یکدیگر ازدواج کردند. مهدی هاتف و فاطمه محمدی تنیس روزی میز را دلیل آشنایی و ورزشکار بودن را دلیل موفقیت خود در زندگی مشترک می دانند.

مهدی هاتف، متولد سال ۱۳۷۳ در اردکان یزد است که تنیس روی میز را از سن ۱۶ سالگی آغاز کرد و دو سال بعد از آن به تیم ملی دعوت شد و در رویدادهای مختلفی شرکت کرد که مدال برنز کلاس ۶ و ۸ مسابقات امارات از خاطرات شیرین او در دوران ورزشی‌اش است. او اکنون در مقطع کارشناسی تربیت بدنی مشغول تحصیل می باشد.

فاطمه محمدی نیز متولد سال ۱۳۷۷ و مشهد است که ورزش را از سن ۹ سالگی با حمایت های خواهر و پدرش آغاز کرد و توانست با حضور در تیم ملی از افتخار آفرینان ایران در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۷ امارات باشد. او اکنون دانشجوی رشته حقوق است.

فاطمه محمدی در ابتدا از فعالیت‌های خود در روزهای شیوع بیماری کرونا گفت: پس از آغاز قرنطینه، برنامه غذایی را زیر نظر مربی ام تنظیم کردم تا در این زمان با مشکل اضافه وزن مواجه نشویم و سپس با دریافت برنامه تمرین، در خانه با همسرم به ورزش کردن پرداختیم.

هاتف در ادامه صحبت همسر خود بیان کرد: یکی از تمرینات ما، سایه زنی است و این روزها با انجام آن سعی داریم آمادگی خود را حفظ کنیم تا در آینده برای حضور در رقابت ها با مشکل مواجه نشوبم.

محمدی ادامه داد: در این روزها فرصت کردیم به فعالیت هایی بپردازیم که در گذشته زمانی برای آن نداشتیم. مطالعه کتاب، انجام بازی های فکری و ورزش در خانه اتفاقات جدیدی در زندگی امروز ما بود.

محمدی درباره نحوه آشنایی خود با همسرش عنوان کرد: در جریان مسابقات امارات هاتف به من علاقه مند شد. او بعد از این رویداد با خانواده ام صحبت کرد و با وجود اینکه قبل از مراسم خواستگاری، پدرم به شدت مخالف بود، اما با دیدن هاتف با ازدواج ما موافقت کرد و سال ۱۳۹۶ زندگی عاشقانه ما در یزد آغاز شد. البته در حال حاضر به مشهد نقل مکان کردیم.

هاتف افزود: زندگی در کنار یک ورزشکار، باعث می شود که او درک درستی از من و شرایط زندگی ام داشته باشد و بتوانیم مسیر را با هم به سمت موفقیت طی کنیم.

این زوج ورزشکار رویداد امارات را بهترین و شیرین ترین خاطره ورزشی خود می دانند چرا که علاوه بر کسب مدال برنز این مسابقات، با یکدیگر آشنا شدند و زندگی خود را آغاز کردند.

محمدی حضور در پارالمپیک و کسب مدال این بازی ها را نهایت آرزوی ورزشی خود عنوان می کند اما هاتف در این باره گفت: نهایت آرزوی من حمایت همیشگی مسئولان از ورزشکاران جانبازان و معلولین است چرا که حضور در تیم ملی و تمرین برای آنها هزینه هایی دارد که با حمایت مسئولان این مسیر هموارتر می شود.

در پایان نظر این زوج را درباره این واژه ها جویا شدیم:

تنیس روی میز: آرامش مطلق

پارالمپیک: نهایت تلاش ورزشکار

ماه مبارک رمضان: ماه نزدیک شدن به خدا

این زوج ورزشکار در این روزها با ماندن در خانه علاوه بر رعایت دستورات ستاد پیشگیری از این بیماری،  تمرینات خود را پیگیری می کنند تا تعطیلی باشگاه‌های ورزشی باعث نشود آمادگی جسمانی شان کاهش پیدا کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu