1403/5/22

کد خبر: 24606

1400-10-11 13:25:24

آقاباباگلیان: روند هر ساله هیئت، توزیع بسته‌های حمایتی است/ دعوت از ورزشکاران پاراالمپیکی استان برای حضور در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه”

آقاباباگلیان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اصفهان درباره فعالیت این هیئت در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت استان اصفهان به توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی در میان افراد نیازمند پرداخت. محمدرضا آقاباباگلیان رئیس هیئت استان در گفتگو با وب سایت فدراسیون بیان کرد: این هیئت هر ساله در ماه مبارک رمضان، بسته‌های حمایتی و معیشتی را در میان خانواده‌های نیازمند توزیع می کند و امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا، حضور در رزمایش را به عنوان تکلیف در دستور کار خود قرار دادیم و فرآیند توزیع را گسترده تر کردیم و بر همین اساس از ابتدای ماه مبارک، به توزیع بسته‌ها در میان خانواده‌هایی مورد نظر پرداختیم.

وی ادامه داد: در این مسیر از خیرین و موسسه‌های خیریه نیز دعوت کردیم تا هیئت را برای حضور گسترده تر در رزمایش یاری دهند و همچنین از ورزشکاران پارالمپیکی استان دعوت کردیم تا ضمن حضور در این رزمایش، این امر خدا پسندانه را در صفحات اجتماعی خود تبلیغ کنند تا خیرینی که قصد یاری دارند، با هیئت در تماس باشند.

رئیس هئیت در پایان گفت: مرحله دیگری را پیش بینی کردیم تا در این ماه مبارک قدم کوچکی در راستای یاری رسانی به افراد نیازمند برداشته باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu