1403/5/22

کد خبر: 24620

1400-10-11 13:25:24

شیروانی: رزمایش "همت جوانانه و کمک مومنانه" فرصتی برای حمایت از افراد آسیب دیده است

شیروانی رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان خوزستان درباره فعالیت این هیئت در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت استان خوزستان به توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی پرداخت.

مهرداد شیروانی رئیس هیئت استان در گفتگو با وب سایت فدراسیون بیان کرد: این هیئت پیش از این نیز، به ورزشکارانی که از نظر شرایط اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار نداشتند کمک های مختلفی را انجام می داد و اکنون که شیوع بیماری کرونا باعث آسیب بیشتر شده است، رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” فرصت مناسبی است تا حمایت بیشتر از این قشر داشته باشیم.

وی ادامه داد: در مرحله نخست با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، بسته های حمایتی و بهداشتی در میان ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از شیوع کووید ۱۹ توزیع کردیم.

رئیس هیئت استان در پایان گفت: در نظر داریم که با مشارکت خیرین استان، مرحله بعدی توزیع بسته ها را به صورت گسترده تری برگزار کنیم و از حضور ورزشکاران پارالمپیکی استان که از شرایط اقتصادی بهتری برخوردار هستند برای حضور در این رزمایش دعوت نماییم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu