1403/5/22

کد خبر: 24624

1400-10-11 13:25:24

رحیمی: تمرینات ملی پوشان را رصد می کنیم/ حضور بازیکنان در تیم ملی به عملکردشان بستگی دارد

 

سرمربی تیم ملی (ب) والیبال نشسته گفت: در روزهای قرنطینه، تمرینات ملی پوشان را از طریق فضای مجازی زیر نظر داریم و عملکرد آنها را رصد می کنیم.

محمدرضا رحیمی از اواخر سال ۱۳۶۹ با رقابت‌های قهرمانی کشور و تیم بروجرد، وارد دنیای والیبال نشسته شد و تا سال ۱۳۹۰ به عنوان بازیکن در تیم‌های باشگاهی بروجرد، کرج و دخانیات و تیم ملی فعالیت خود را ادامه داد و در طول این سال‌ها به عنوان بازیکن و همچنین در کسوت مربی هدایت تیم کرج و لرستان را نیز بر عهده داشت.

او مدیریت باشگاه دخانیات را نیز در کارنامه فعالیت خود دارد. این باشگاه همیشه از حامیان ورزش جانبازان و معلولین، به خصوص والیبال نشسته بوده است.

رحیمی به علت مصدومیت از ناحیه دست، از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کرد و کار خود را به عنوان مربی ادامه داد و امروز هدایت تیم ملی (ب) مردان کشورمان را بر عهده دارد.

سرمربی تیم ملی (ب) والیبال نشسته مردان، در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، اردوهای تیم ملی و تمرینات عمومی به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران لغو شد اما ما آنها را رها نکردیم و با ارائه برنامه تمرینی، سعی کردیم ملی پوشان را آماده نگه داریم.

وی ادامه داد: ورزشکارانی که در اطرافیان خود افراد مسلط به والیبال را داشتند، تمرینات تکنیکی را نیز در خانه پیگیری کردند تا از مباحث فنی فاصله نگیرند.

سرمربی تیم ملی افزود: تمرینات ملی پوشان را از طریق ویدئوهایی که در فضای مجازی برای ما ارسال می کنند مورد ارزیابی و رصد قرار می دهیم تا از وضعیت آنها مطلع باشیم.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی عنوان کرد: در نظر داشتیم اردو مشترکی با تیم ملی (الف) برگزار کنیم که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا لغو شد و زمانی که شرایط برای برپایی اردوها مناسب شود با هماهنگی و تصمیم انجمن، در صورت امکان این اردو را برگزار خواهیم کرد و یا اردوها را به صورت قبل ادامه می دهیم.

رحیمی درباره هدف تشکیل تیم (ب) اظهار داشت: این تیم با هدف پشتوانه سازی و شناسایی استعداد‌های این رشته تشکیل شد و به همین علت همیشه این تیم فضایی برای شکوفایی ورزشکاران با استعداد خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، حتی از ورزشکار ۱۴ ساله استان فارس در تیم ملی دعوت کردیم و خوشبختانه این بازیکن بار فنی خوبی دارد و می تواند ملی پوش خوبی برای تیم ملی باشد.

رحیمی درباره تغییرات بازیکنان در تیم ملی بیان کرد: تداوم حضور ورزشکاران در تیم ملی به تمرین و عملکرد فنی آنها بستگی دارد و تا زمانی که رو به ارتقا باشند در تیم ملی خواهند ماند.

سرمربی تیم ملی (ب) در پایان گفت: امیدوارم اصحاب رسانه بیشتر به ورزش جانبازان و معلولین بپردازند تا از طریق آنها، افراد دارای معلولیت بیشتر با این ورزش آشنا شوند و با ورود به این عرصه، علاوه بر افتخار آفرینی برای کشور، توانایی و استعدادهای خود را کشف و باور کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu