1403/5/22

کد خبر: 24713

1400-10-11 13:25:24

عطابخش: بسته های معیشتی را با کمک خیرین استان توزیع کردیم

عطابخش رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان یزد درباره فعالیت این هیئت در رزمایش "همت جوانانه و کمک مومنانه" توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت یزد به توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی پرداخت.

علی محمد عطابخش رئیس هیئت در گفتگو با وب سایت فدراسیون بیان کرد: با کمک خیرین بسته های معیشتی و غذایی را تهیه و میان خانواده های مورد نظر توزیع کردیم و به طور حتم حضور در این رزمایش، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بسته های معیشتی دیگری در حال تهیه است و در روزهای آینده دومین مرحله را با کمک خیرین و ورزشکاران پارالمپیکی توزیع خواهیم کرد تا از خانواده های آسیب دیده ورزشکاران جانباز و معلول حمایت کنیم.

رئیس هیئت در پایان گفت: در این مدت سازمان بهزیستی،صنایع دفاع و آستان قدس رضوی استان یزد در مرحله های مختلفی اقدام به توزیع بسته های معیشتی و حمایتی کردند و این روند از سوی این نهادها باز هم ادامه خواهد داشت و ما هم سعی می کنیم هم سو با آنها در این امر خداپسندانه مشارکت نماییم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu