1403/5/22

کد خبر: 24734

1400-10-11 13:25:24

رستمی: خوشبختانه بهبود پیدا کردم/ رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون پیگیر درمانم بودند

ملی پوش پارا وزنه برداری گفت: خوشبختانه در سلامت کامل به سر می برم و خطر رفع شده است.

روح اله رستمی، ملی پوش پارا وزنه برداری، در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: به هیچ عنوان فکر نمی کردم به بیماری کرونا مبتلا شوم اما پس از اینکه پدرم بیمار شد، متاسفانه این ویروس به من سرایت کرد و مریض شدم.

وی ادامه داد: در طول این مدت پدرم در بیمارستان بستری بود و من نیز پس از چند روز، روند درمانی و قرنطینه ام را در خانه ادامه دادم. در این مدت پرهیز غذایی داشتم و داروها را زیر نظر پزشکان مصرف کردم.

ملی پوش پارا وزنه برداری افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت جسمانی من و پدرم خوب است و در سلامتی به سر می بریم و خطر رفع شده است.

رستمی عنوان کرد: از نظر انجام تمرینات ورزشی با مشکلی مواجه نیستم و با توجه به وسایلی که در منزل دارم، تمریناتم را ادامه می دهم تا آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم.

 

 

 

وی اظهار داشت: از تمام مردم کشورم می خواهم این بیماری را جدی بگیرند و با ماندن در خانه و رعایت دستورات ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ضمن حفظ سلامتی شان، به کاهش انتقال این ویروس کمک کنند.

ملی پوش پارا وزنه برداری در پایان گفت: از خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس فدراسیون، آقای حسینی رئیس سابق انجمن پارا وزنه برداری، دکتر چابکی و جمالی از فدراسیون پزشکی- ورزشی برای تمام پیگیری و رسیدگی هایی که در این مدت برای انجام روند درمانی ام داشتند، ویژه تشکر می کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu