1403/5/7

کد خبر: 2480

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان روند روبه رشدی در اردوها دارند/ اصلاح تکنیک ورزشکاران به تدریج انجام شد

زهرا کرم زاده، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان جوان دارای معلولیت، در پایان سومین اردوی آمادگی بازی های پاراآسیایی جوانان، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص آمادگی ملی پوشان گفت: این اردو سومین مرحله از تمرینات تیم ملی بانوان جوان بود و از اردوی اول تلاش کردیم ابتدا تکنیک بچه ها را اصلاح کنیم و روی  ورزشکارانی که ایرادات پایه ای در این زمینه داشتند، به صورت ویژه کارکردیم.

کرم زاده افزود: به تدریج این اصلاح تکنیک صورت گرفت و بعد سراغ تاکتیک ها رفتیم و خوشبختانه روند خوبی در این سه اردو در پیش گرفته شد که هم کادر فنی و هم ملی پوشان از آن رضایت داشتند.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: بانوان جوان تیم ملی روند روبه رشدی را در پیش گرفته اند و امیدواریم تا زمان اعزام بتوانیم به آمادگی کامل برسیم و البته اگر اردوها کمی زودتر آغاز می شد قطعا نتایج بهتری از آن بدست می آمد اما با این حال باز هم از شرایط راضی هستیم و امیدواریم ملی پوشان جوان کشورمان در این مسابقات بدرخشند.

وی گفت: امروز، شنبه، سومین مرحله از تمرینات تیم ملی تمام شد و ورزشکاران پس از یک روز استراحت، بر اساس برنامه ای که توسط کادر فنی و با توجه به نقاط ضعف و قوت هر فرد نوشته شده، تمرینات خود را در شهرهای محل سکونتشان انجام می دهند و تا کمتر از دو هفته دیگر وارد چهارمین و آخرین مرحله از اردوهای بازی های پاراآسیایی خواهند شد.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان جوان دارای معلولیت ایران با ترکیب ۶ ورزشکار به سرمربی گری زهرا کرم زاده و مربی گری اشرف بلوچی، در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت خواهد کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu